|
|
| Miss Proximus |
Ik snap het allemaal niet zo goed meer....waarom ben ik degene die dot allemaal over zich heen krijgt? Ik, arrogant? Waarom? Wat is dit allemaal hiero......wat maakt het nou een ene KUT uit of je er nou wel of niet zit! De ene helft loopt te stampvoeten dat ze er niet in zitten, de andere helft post vrolijk verder dat ze er WEL in zitten en IK ben degene die dan al het slechts heeft veroorzaakt??? omg....wat is dit in en in triest.
en blik? waarom doe je zo ONTZETTEND kinderachtig??? ik ben ontzettend blij met jou werk als mod en dat heb ik ook altijd 100% laten blijken gvd....en dan doe je nu net alsof ik ervoor ga zorgen dat jij niet meer mod mag zijn? daar zorg je nu echt zelf voor als je zo gaat lopren janken over dat vip gedoe....
en voor de laatste x: HET STELT HELEMAAL NIKS VOOR!!!!!!!! en ik ben het met cyberia eens: jullie maken hier toch ook een soort ONS-KENT-ONS zootje van?????? (werk ik aan mee dus, ik hoor dus ook bij die jullie waar ik naar verwijs......)
WAT EEN GE ALLEMAAL...... |
|
|
| Blik |
reden waarom jij nu dus ff iets over je heen krijgt......
ik heb me laten vertellen dat dat mooie fantastische VIP-Forumpje het idee was van swamper en de mensen van de chat (JIJ dus onder andere)
als het dan (onder andere) jou mooie idee was om iedereen die zich heeft bewezen een mooi forumpje te schenken, waarom dan niet voor de mods....... dat is de grootste onzin die er bestaat, wij offeren onze tijd op voor jullie mensen zodat het forum beetje netjes blijft maar wij mogen nie het forumpje bezoeken....... sicke mensen zijn jullie gewoon
en het is gewoon triest dat er mensen buitengesloten moeten worden omdat er een paar mensen zijn die zich te goed voelen om hier te posten en als er kritiek word geuit op hun mooie plannetje dat ze dan allemaal uit hun schuilplaats tevoorschijn komen om ff hun gal te spuien op degene ( ik dus) die zoveel commentaat heeft
dat het zover heeft mogen komen.......maar jullie zullen me nie missen want ik blijf lekker hier posten hoor, lekker in het Holland Forumpje, dat beschouw ik nu als mijn eigen forum, ik laat jullie lekker tevree met jullie eigen forumpje, als jullie mij maar tefree laten
mzzl
je grote vriend Blik |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Sjeez wat een gedoe allemaal zeg....
Het boeit me allemaal niets.
Vip of geen Vip..
Who needs vip? Waarom zou dat in godsnaam nodig zijn??
Wat is er daar wat hier niet is???
Lang leve mIRC.. DAT is mijn VIP-sectie!
Greetz,
SnuggLe |
je haalt me de woorden uit de mond makker.....SnuggLe rules!!! |
|
|
| Miss Proximus |
jammer dat je mij verdenkt van zo'n idee.....ik heb hier dus helemaal NOT aan meegewerkt, en als je daar over nagedacht had dan was dat misschien duidelijk geweest, want ik dacht dat je het vermoeden had dat swamper mij helemaal niet zo tof vindt ofzo, ben ik immers niet 3 x gepasseerd als mod??? heb ik lopen janken en er threads over lopen maken? dacht het dus ff niet....mijn leven bestaat uit meer dan TA (raar idee niet Kartikeya, Vinyl en Rudy?) en ik vind weer andere dingen in mijn leven waar ik energie in stop en waar ik wel een gevoel van voldoening uit krijg :)
je gaat weer aan het feit voorbij dat ik jou altijd gerespecteerd heb blik? of wil je dat even voor het gemak achterwege laten? |
|
|
| Rudy |
| Ja Miss P, als je dat geheime forumpje van je zo prachtig vindt omdat je daar door iedereen lekker in de lucht wordt geprezen, blijf daar dan a.u.b. dan hebben er hier een groot aantal mensen even geen last meer van je! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|