return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 
Glad not to BE a VIP!!

Blik
kut zeg dit is echt gewoon diep triest......krijg ik een PM over dat ik niet zo moet zeuren over die VIP sectie......

flikker godverdomme op.........ik hoer er niet eens op te zitten het kan me geen reet schelen, ik heb wel plezier zonder dat stomme VIP-forum

oh ja, Miss P. lul dit maar lekker aan je chatvrienden door, als dit zo doorgaat kun je dan ook zorgen dat ik geen mod meer ben van de chill-out......aangezien jij toch machtige vriendjes hebt in je chatroompje........

gadverdamme.......wat triest zeg
SnuggLe
Sjeez wat een gedoe allemaal zeg....
Het boeit me allemaal niets.
Vip of geen Vip..

Who needs vip? Waarom zou dat in godsnaam nodig zijn??
Wat is er daar wat hier niet is???

Lang leve mIRC.. DAT is mijn VIP-sectie!

Greetz,
SnuggLe
MetzZ_!!
quote:
Originally posted by Rudy

Ja maar ik zei niet alleen threads die over muziek gaan maar ook andere nuttige dingen, das een kwestie van lezen hè!

Oke, ik zal nog 1 keer mijn post herhalen... Want als je tegen mij zegt dat het een kwestie van lezen is, dan moet je zelf ook leren lezen... Ik zal trouwens ff underlinen wat jouw antwoord hier zinloos maakt...
----------------------------
Originally posted by MetzZ_!!
Daarbij komt ook dat JIJ toch degene bent geweest die een redelijk NON-muzikale thread heeft geopend met Asielzoekers etc( Het nut daarvan was??? )
----------------------------

Kijk, Dat JIJ dat nuttig VINDT, wil niet zeggen dat het ook nuttig IS... Iedereen heeft een andere opvatting over wat nuttig is en wat niet.
Het enige wat ik hiermee wil zeggen is dat niet alles wat jij goed vindt ook goed is... En ik heb het idee dat als iemand het niet met je eens is dat diegeen dan bijvoorbeeld meteen geen TA is, om maar een voorbeeld te noemen.
Daarbij komt ook, dat JIJ toch steeds degene bent die over Miss P. begint, terwijl ik haar alleen maar op jou zie reageren... (als ze uberhaupt al reageert)
That's all...
But Hey, who am I to judge...

quote:
Originally posted by Rudy

Maar metzz ik wil geen conflict met jou dus zullen we inderdaad ff kappen met dat gemierenneuk zoals Vinylboy zei! :D

Hier ben ik het dan wel mee eens, dus bij deze... :)

Tenzij je nog iets te zeggen hebt...:toothless

En ik ben het ook HELEMAAL eens met Eye-Riz... Is het dan zo belangrijk om bij VIP te horen...
moogwai
Hallo hee, wat een gedoe allemaal over niks... :o
Die hard TA... vip.... wat maakt het allemaal uit zeg :eek:
iedereen is hier gewoon een TA niets meer of niets minder... :)
Remy D
Haha ik weet het al, alle VIPS hebben zich hard in hun kont laten NEUKEN door SWAMPER!!!!!!!!!! :D:D:D:D:D:D:D

Ranzig zeg, wat mensen al niet over hebben om een VIP te zijn. :p

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland