return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 
Glad not to BE a VIP!!

Eye-Riz
Ik snap eigenlijk niet zo goed waar jullie je nou zo druk over maken. Over iets waar jullie 'niet bij horen'? Ik kan er wel om lachen, vind het wel grappig. Het idee al.... :D
Is dat dan wat je zo graag wil, ergens bij horen?

Zou het trouwens wel eens een keer leuk vinden voor de verandering als er eens NIET op elkaar gescholden en gefoeterd zou worden,zucht...:rolleyes: ... worden jullie daar niet moe van, elke keer maar weer die scheldwoorden enzo uit de kast halen?
Sandman
He moderators,

Ik denk dat jullie het beste deze thread kunnen sluiten!
Ik denk namelijk, als dit zo door blijft gaan, dat deze thread de hele Holland forum kapot gaat maken (of een heel hoop nederlandse Ta'ers)

Deze tread vormt een wig die deze gave groep van Ta'ers in 2e wilt splitsen.
Ik zou het zonde vinden als dat zou gebeuren. Oke, ik ben dan geen "lid" van die vip room en ik post dan wel niet zo veel. Maar daarvoor heb ik mijn redenen. Maar ik zou het wel klote vinden als dat kapot gaat, ik lees dan wel veel threads (probeer) en vind de reacties altijd leuk om te lezen.

Dus sluit deze thread aub, om verder gezeik te voorkomen!!!

Greetz Sander.
Jukx
JAAAAAAAAAAAAAA ik ben wel VIP-er!!!!!! WOOOOOOOHOOOOOOOOOOO
YEEEEESSSSSSSSSSSS!!!
HEEEE
HEEEEEEEEEE
HEEEEEEEEEEEE
HEEEEEEEEEEEEEEE!!
OLE OLE OLE OLE OLE HEEEEEEEEEEHHOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!

*burp*

maar waarom eigenlijk? ik post ook nooit in de Chill-Out... het enige waar ik post is hierzo! en dat ook nogeneens zoveel.
maarja, heb toch niet echt de behoefte om in VIP-room te posten. :cool: :cool: :cool:
Glaniskanis
quote:
Originally posted by Jukx
JAAAAAAAAAAAAAA ik ben wel VIP-er!!!!!! WOOOOOOOHOOOOOOOOOOO
YEEEEESSSSSSSSSSSS!!!
HEEEE
HEEEEEEEEEE
HEEEEEEEEEEEE
HEEEEEEEEEEEEEEE!!
OLE OLE OLE OLE OLE HEEEEEEEEEEHHOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!

*burp*

maar waarom eigenlijk? ik post ook nooit in de Chill-Out... het enige waar ik post is hierzo! en dat ook nogeneens zoveel.
maarja, heb toch niet echt de behoefte om in VIP-room te posten. :cool: :cool: :cool:

j00000000
Ik ben ook VIP
1 vraagje: Waarom?
Hoe ben ik lid geworden, ik weet namelijk niet of ik iets gedaan heb :)
Maakt me niet zoveel uit hoor :p
Maar iig ik roeleer als een beer :p:D dussuh ik hoor ook VIP te zijn :p
Verstandig om mij VIP te laten zijn :)

Greetz,
Glaniskanis
TranceFool
quote:
Originally posted by Blik
vraag ik mij nog steeds af waarom ik er niet in zit......:p

ik zie dus dat rudy,miss p en lex (lex ben ik nie zeker van) er dus al wel inzitten

Ik hoor dr ook bij hoor :D:D

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland