return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 
Glad not to BE a VIP!!

Rudy
quote:
Originally posted by Kartikeya
HEY miss Proximus,

ik heb maar 1 advies voor jou" GA JE BILLEN WASSEN"

allereest heb ik het echt gehad met dat gedrag van"ik ben beter dan rest....accepteer het gwoon":whip:

kijk ik snap best dat internet je beste vriend is ... omdat je in dagelijks leven waarschijnlijk een "socially ed up nerd" bent.....
maareh ga dan niet hier proberen de maestro uit te hangen want ik denk dat ongeveer 50% van T A's in deze thread je echt zwaar uitkotst...
en dan hebben ze nog niet eens je gezicht gezien!!!:eek:

ofterwijl: ROT OP uit deze thread en verziek niet de duizendste thread met je prikkels die je hebt uit je sociale leven.....

Ik hoop dat je veel plezier hebt in de VIP ROOM met die andere ophol geslagen islamiet want ik heb het ECHT goed met je gehad:whip:

GREETZ,
K A R T

PS. ik hoop niet dat ikje aan het huilen heb gemaakt

WOOHOOOOOOOO! Ik sta achter Kartikeya en zal hem proberen te verdedigen! Ook ik veroordeel de aanslagen van Miss Proximus op dit forum! ZIJ IS DE USELESS POSTER, ZIJ MAAKT HIER DE BOEL ONRUSTIG, ZIJ IS DE FLAMER OFTEWEL MISS PROXY MOET IN JAIL

Niet dat dat gaat gebeuren! Maar ik vind haar gedrag ook uitermate triest! Niet omdat ze een andere mening heeft dan ik, maar doordat ze niet iemand ander zijn mening kan tollereren en eigenlijk allemaal of loopt te zeiken of loopt te slijmen! Je hebt gewoon geen aan haar!
Wicked Neo

WOW & OMG !
and i thought Chill out was a bad place for flame wars / abuse etc

Kartikeya, you have no grounds to talk to miss Proxi that way for a start after some of the threads u had going earlier this year in chill out !

if this thread was in chill out i'm sure a mod would have closed it down by now, so why not in here ?

it's posts like those that make ppl want seperate sections so they dont have to put up with the crap that happens.

And Blik check your PM !

-=WVG=-
Tjongejonge zeg al weer 4 pagina's hierover...

Kut waar moest ik ook alweer op reageren...:rolleyes:

quote:
Originally posted by Miss Proximus
de rest van de mensen moeten maar letterlijk opvatten wat ik zeg: als je wat vaker in de chill out komt dan zie je dat daar veel gezeik en gezeur is enzo...

Tja dat is reden waarom ik er dus nooit meer kom...:rolleyes:

En tja...ik ben ook geen "VIP" en ut maakt me niet zo heeel veeel uit :rolleyes:
Vinyl Boy
ok, kan ik mijn eigen thread sluiten? want het ging er mij om ff te checken wat men van een VIP forum vond en ik denk dat de meningen nu wel binnen zijn. Het draait nogal op ruzie uit, maar ik ben geloof ik niet bij machte om zelf actie te ondernemen.
Optimus Trance
quote:
Originally posted by Kartikeya

Ik hoop dat je veel plezier hebt in de VIP ROOM met die andere ophol geslagen islamiet

sinds wanneer is Miss P een islamiet:p:p? En wie bedoel je eigenlijk, FastDJMP3??
Jongen, wil je niet zo schelden

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland