return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 
Rank 1 @_Mondo , Stockholm 2 Augusti

hustler
Steve-->Började helt seriöst svettas när jag såg filmerna du länkade till..;)
Vizay
quote:
Originally posted by montana
Mer känd som Marco V* - The World Of GODD

*vinylen säger marco v, men marco v har sklart sagt att detta är en bootleg mashup grej och är inte gjord av honom (och bla bla bla)

http://www.discogs.com/release/247154

man tackar för infon, den va iaf ruskigt fet :)
rudEgirL
hello thurrr.....

I must say u swedes r an amazin crowd;) I totally had teh blast last nite.:crazy: maAd party:wtf: I was lookin 4 u "stevetrance4ever" cause u were the only one I had seen a pic of;) but I didnt find ya :( thats a shame 4 sho0...my bad guys sorry..:o :p
anyhow I really liked Stockholm..only went there for 2 days but its a great city;) ...

cya sweta's;) u are greeat..

greetz from Göteborg:happy2: :p

//suz
Dioxys
haha fan va läcker bild steve ;)

otroligt grym kväll, inte dansat såhär intensivt sen trinity 2 eller midway! (de kvällar jag dansat som hårdast i mitt liv :p )

han lirade awen - all i want (ferry corsten remix) också :) tur att de var så hög volym där inne så folk slapp göra min falsksång skrikandes hela natten :p

kul å träffa JayBee också, svårt å känna igen dig utan muschan bara :p

nu ska jag ta en veckas vilande :) vi kanske ses på marco v! ;)
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by rudEgirL
hello thurrr.....

I must say u swedes r an amazin crowd;) I totally had teh blast last nite.:crazy: maAd party:wtf: I was lookin 4 u "stevetrance4ever" cause u were the only one I had seen a pic of;) but I didnt find ya :( thats a shame 4 sho0...my bad guys sorry..:o :p
anyhow I really liked Stockholm..only went there for 2 days but its a great city;) ...

cya sweta's;) u are greeat..

greetz from Göteborg:happy2: :p

//suz

Didn't think you where there, I have only seen a low resolution and I didn't see you, ok I wasn't like really looking but I always move around alot and should have bumped in to you without perhaps knowing it.

This is me and Omid aka. Proximus

We where quiet a bunch of TAs there...

This is also me with Piet after he signed my vinyl...

Check out all of Magnus Gs pics at this link
http://www.tranceclubber.com/?page=pictures.asp

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden