return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 
Rank 1 @_Mondo , Stockholm 2 Augusti

Proximus
fett najs, fett full, fett fina tjejer, fett me rejv

fett me död

puss
Vizay
va tokigt ös för alla oss som inte ramlat ner helt i proggens mörka värld ännu ;)

några fler låtar som dök upp som väl klassas som riktiga klassiker idag va väl:

Cygnus X - Superstrings
Rank 1 - awakening
Delerium - Silence

droppades en del annat mysigt också, bland annat:

Rank 1 - symsonic (dumonde remix)
Ton TB - dream machine (marco V remix) dududu, dudu du du (ni som va med fattar) ;)
- Punk'd (minns inte om de e ferry som har gjort den eller inte, fet e den iaf)
F-massif - somebody (också otroligt fet :D)

förövrigt tänkte jag göra en rättelse på staz post, det var en mashup mellan: Jens - loops & things relooped, Marco V - godd och CJ Bolland - the prophet

otroligt cool mashup som jag inte skulle tacka nej till om jag fick lägga vantarna på :D

på det hela taget vare en jävligt skön och tokigt svettig kväll. Grymt set från Piet som verkade tycka den här spelningen va bättre än trance energy om jag inte förstod honom helt fel när vi snackade lite efter :)
hustler
Jäklar det låter som en riktigt najs kväll, kunde tyvär själv inte närvara p.g.a av jobb tidigt imorse..

Britney Spears - Everytime (A&B Mix)???

GRYMT!!!
EsseT
OHHH vilken KVÄLL!!!! :eyes: :eyes: :eyes:
snacka om att det var drag o så bra musik nästan iklass med tranceEnergy så bra var det =) Vilka låtar Alla klassiker plus massa andra godbitar ahh jag njöt hela kvällen UNDERBART HURRA!!!:haha:
:tongue3 :tongue3 :tongue3 :) Vad säger ni andra ? :)
staz
fan jag missade superstring :(

mjo hustler men everytime var det henrik tornberg i första baren som spelade, han lirar jävligt skön musik, skulle va kul o höra han på ett stort golv ngn gång.

silence var tiesto remix

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden