return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 
Scandinavian Music Convention 2004

AC.
Tracid blev knappast någon favorit för kvällen för min del. Lite kul var det väl iofs att få höra second trip och Trance and acid.
Jag hängde istället mest på techno-golvet. Där Beyer regerade som vanligt. Den dära killen verkar aldrig ha en dålig dag! Räkna lätt med mig på Mondaybar om tio dagar :)
Det var rätt okej med folk mellan 04-05 på techno golvet och house golvet som jag upplevde det.
Laszlo
Hemma igen....lite mörare, mycket fattigare, men fan så nöjd :)

Vi hade ett helvete att hitta till Berns när vi kom till Stockholm - när vi väl hittade dit kutade vi runt i två timmar efter ett billigt hotell, det slutade med att vi betalade 2300 spän för ett rum för tre pers.

Vi var på Berns strax innan ett, och i alla fall jag dansade oavbrutet till fem....var lite besviken över att det var så tomt med folk - hade förväntat mig något större golv och ett knökafullt sådant...sånt brukar dock inte hindra mig från att ha skoj, så det besvärde mig inte något....men, vad fan höll Foort på med? Han sabbade var och varannan mix kändes det som - jag vet inte om det berodde på allt folk som stod och hoppade på scen eller vad det nu kunde berott på, men nålen hoppade ett par gånger för mycket imo....bortsett från det var det schysst musik hela natten....

Andra dagen var helt jävla vrickad - precis som väntat. Tre av världens absolut ledande technoproducenter som näst intill bråkar om skivspelarna - sånt upplever man inte allt för många gånger under en livstid. Var dock för feg för att våga gå fram och skaka hand med dessa giganter och ge de ett par välsignande ord....

När Beyer släppte lös Heartbreak visste glädjen inga gränser....den är såå jävla fet...för att inte snacka om Murder was the bass remaken - någon som vet vad den heter? Den var hur fet som helst....lyckades bara slita mig ett fåtal gånger från det golvet - hörde ett par låtar med Dreem Teem samt Tracid, bland annat Joy Kitikonti - Dirty Summer....kopiöst fet låt! Ni som diggar Flashdance, men tycker att den är för mesig så kommer ni nog älska Dirty Summer....

hur som haver - trots alla om och men så var det värt den långa resan och alla "bortkastade" pengar...som vanligt kul att träffa alla TA-nissar också, givetvis!
keddo
sant, hearbreak är helt otroligt fet :eyes:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden