|
|
| Versace |
Kai Tracid manglade sönder stora golvet igår så jag röstar för hans set som den i särklass bästa på hela SMC...
Adam Beyer var självklart sjukt bra, som vanligt så då blir det inte lika överraskande...
Özze gjorde en bra halvtimme på P3...
Lucien Foort fick spela båda dagarna, då Lisa Lashes ställde in, o var helt okej, men publiken svek...
Missade tyvärr Steve Angello o Ingrosso...
Förra SMC var bättre helt klart. Tycker de bör satsa på mindre antal djs o längre set med de istället. Publiken svek ganska ordentligt den här gången... |
|
|
| C-3 |
| är det någon som vet vad låten hette som jag tror andreas tillander hade med som sita låt i sin mix? jag har för mig att den innehöll texten " He ain´t no bitch....". Den spelades strax före 23:00 på p3. Det lät som en blandning mellan syntpop, tv-spelsmusik och 60-talsrock. Petter mixade strax efter honom. Vore glad om nån vet. |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by C-3
är det någon som vet vad låten hette som jag tror andreas tillander hade med som sita låt i sin mix? jag har för mig att den innehöll texten " He ain´t no bitch....". Den spelades strax före 23:00 på p3. Det lät som en blandning mellan syntpop, tv-spelsmusik och 60-talsrock. Petter mixade strax efter honom. Vore glad om nån vet. |
Läge att kolla här så småningom...
http://www.sr.se/p3/latlistor/20041103.stm |
|
|
| Aendy |
Partyrapport
Bäst: Dallas Superstars faktiskt, skönt set med stor variation
Drygast: Bruden som vid tre olika tillfällen under kvällen frågade om jag hade något annat rusmedel än alkohol tillgängligt (smart att inte ens komma ihåg vilka man frågar eller ska jag tolka det som att det är mig det är fel på?)
Skönast: Väldigt lite Berns-folk och de som var där såg till att visa respekt för de som var där för att dansa
Galnast: När Tracid spelade kunde man gå mellan de tre dansgolven och det var dansvänlig musik vart man än hamnade (Beyer och Axwell tror jag var på de andra golven
Mest deprimerande: Att man börjar bli gammal, jag tog slut mitt under Tracid och kunde inte förmå mig ta ett danssteg till fast att musiken var grym
Mest pinsamt: Applåderna som lät som ett sjölejon i ett båtsvarv när P3 sände live
Kortast: Inte jag!
Mest ohipp: Killen i "Absolut Dance"-skjortan som riktigt hade snidat till sig
Helt meningslös: Den här rapporten |
|
|
| staz |
| hur var det på main när tracid lirade? & hur var det mellan 4-5 ?(folkmässigt) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|