|
|
| SteveTranz4ever |
Det var mycke "Berns folk" där igår.
Var bra drag på Lounge golvet, typ fullpackat där... DJ Flex, Steve Angello & Sebastian Ingrosso var jäkla grymma !!!
Tror de kommer bli mycke bättre ikväll när de e lite mer rÄjv och techno...
Bilder från igår
GRATTIS TILL DANIEY OCKSÅ SOM FYLLER ÅR IDAG, perfa födelsedagsfest !!!
Ses ikväll // DJ Grus-i-ögonen
[edit] Özgur berätta för mig igår att han kör 23:30 - 00:00 ikväll... innan han kör Petter. |
|
|
| hustler |
Inte speciellt bra.
Angello var bra men allt annat var lite halvdant ordnat. Jag säger som föregåendet talare, ni har en del att lära av M-bar. |
|
|
| Gate 42 |
Lounge-golvet var kanon igår. Hade kunnat bytt med Main som drog typ 10-15 pers så hade man fått lite mer plats att stampa på.
Har en känsla av lite mer drag idag dock med tanke på vilka som ska spela. Får massera upp fötterna lite så de pallar med en dag till :)
Och så förstås, grattis Daniey! |
|
|
| lonne |
| Verkade som en ganska risig tillställning och det lär ju knappast bli bättre ikväll. Lisa Lashes och Kai Tracid skulle jag inte se om jag fick betalt! Tur att att Sverige har så många bra dj`s som lyckas rädda detta evenemang. :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by lonne
Verkade som en ganska risig tillställning och det lär ju knappast bli bättre ikväll. Lisa Lashes och Kai Tracid skulle jag inte se om jag fick betalt! Tur att att Sverige har så många bra dj`s som lyckas rädda detta evenemang. :) |
Blir inte bättre än man gör de till ;) Som sagt Lounge golvet var det ett jävla ös på musiken och folket !
Tror de blir fler folk ikväll ärligt talat... mer tilltalande lina för stora massan... |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|