return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 
Scandinavian Music Convention 2004

SteveTranz4ever
Berns är en kund till oss där jag jobbar, fick just in ett passande jobb som jag ska ta imorgon... bra då hinner man gå lite i workshopsen och kanske tom. hinna med nåt seminarium :)

Nån som köper Danieys biljetter ?
hustler
Tonight is the night.

Någon som ska gå under dagen?
nils
kommer SMC 2005 också tro?

förresten, imorgon så spelar petter (www.noll8.nu)
det är nog hårt värt att se, för dom som ska dit
SteveTranz4ever

Har just vart nere en sväng på Berns... dels kollat runt i workshop och expot som faktiskt var mycket trevligare och bättre i år... testat lite final scratch också, fan skoj var det... fick samma känsla som i vinyl och mixarna satt lika tajt !

Kollade även lite i dom olika utställningarna...

Här är timetable för kvällarna och alla DJs...

TISDAG 2 NOVEMBER
MAIN FLOOR
22:00 Swedish DeeJay Awards
23:30 SLAM
01:00 Lucien Foort
02:30 Filterheadz
03:30 Parham

LOUNGE
23:30 Calle Dernulf
00:30 Dreem Teem
02:00 DJ Flex, Steve Angello & Sebastian Ingrosso
03:30 Eric Prydz

LE
00:00
- DJ Qute
- Sleepy
- Viet-Naam
- Will-ROCK

ONSDAG 3 NOVEMBER
MAIN FLOOR
23:00 Antiloop
00:30 Dallas Superstars
02:00 Kai Tracid
03:00 Lisa Lashes

LOUNGE
21:00-00:00 P3 LIVE & P3 DANS - LIVE RECORDING FROM SMC 21:00
- Özgur Can
- Petter
- Martinez
- Nibc
- Il Stefano
- Andreas Tillander

00:00 Alf Tumble
01:30 Axwell
03:00 Seamus Haji

LE
23:00
- Adam Beyer
- Cari Lekebusch
- Joel Mull
staz
ingen höjdare var det :(

fan va konstigt i slutet på filterheadz,, uppe på scenen, där dj båset var,, stod de typ 15 pers.. på golvet kanske 10.. (ja ni kan tänka er draget :P) och en nisse stod genom hela deras set och störde dom o flaxade med händerna mellan dem och mixerbordet.. och inte en käft gjorde nåt,, och inga ansvariga verkade stå bakom filterheadz heller,, Kände mig som en .. ja.. annorlunda person när jag stod bland klungan uppe på scenen, många av dem däruppe verkade helt gone.. Vanligtvis brukar ju vakterna köra iväg folk som går upp på scen? filterheadz såg ju inte publiken.. lol
Och en nisse kutade in backstage och började trumma på ett gäng trummor som stod där, vart så förvirrad så jag inte riktigt förstod om det var meningen, men det var det nog inte med tanke på att han bara helt plötsligt gick in efter att ha stått på scenen och dansat.

call on me (filterheadz remix) var dock grym
nån 'are you a freak' låt var också ball.. så körde dom sunshine å yimanya också.. verkar vara jävligt softa killar de där.. lucien foort var nere o dansa en del också, o parham..
men fan va konstigt,, tror organisatörerna bakom smc har en del att lära av monday bar.

och när jag skulle ner till garderoben, snackade i telefon,, så börjar en vakt tjuta "stick hem för fan.. sluta käka E och stick hem höhöhö" ,, riktiga mongon..

alltså main golvet var typ dött igenom hela kvällen,, förutom när dom andra golven var stängda och det var awards utdelning på main.

urk

1/5.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden