|
|
| Daniey |
| Har en 2dagars biljett till salu!!!!!! :) |
|
|
| mr_fisken |
| quote: | Originally posted by Daniey
Har en 2dagars biljett till salu!!!!!! :) |
Ingår legitimation på 20 ?;) |
|
|
| Laszlo |
Nu har jag bokat en tvådagars-biljett! :D
Tyvärr har jag inte möjlighet att åka från Växjö förän klockan 14.00 på tisdag, vilket betyder att jag kommer att missa alla spännande seminarier - tisdagens är imo mycket mer lockande än onsdagens (om steve, (eller någon annan) kommer att infinna sig där under semiarierna så får ni gärna filma det) - hur som helst, festerna kommer att bli ruskigt grymma MEN....
...jag behöver lite hjälp....
Vart fan ligger Berns?! Jag kan Stockholm lika bra som Istanbul, därför skulle jag väldans mycket uppskatta om någon kunde ge mig en utförlig vägbeskrivning dit. (Med utgång ifrån E4:an). Dessutom undrar jag om det finns hotell samt parkeringshus i närheten?
puss & kram |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Nu har jag bokat en tvådagars-biljett! :D
Tyvärr har jag inte möjlighet att åka från Växjö förän klockan 14.00 på tisdag, vilket betyder att jag kommer att missa alla spännande seminarier - tisdagens är imo mycket mer lockande än onsdagens (om steve, (eller någon annan) kommer att infinna sig där under semiarierna så får ni gärna filma det) - hur som helst, festerna kommer att bli ruskigt grymma MEN....
...jag behöver lite hjälp....
Vart fan ligger Berns?! Jag kan Stockholm lika bra som Istanbul, därför skulle jag väldans mycket uppskatta om någon kunde ge mig en utförlig vägbeskrivning dit. (Med utgång ifrån E4:an). Dessutom undrar jag om det finns hotell samt parkeringshus i närheten?
puss & kram |
Köpte du Danieys biljetter ?
Jag jobbar ju tyvärr så jag hinner nog inte med så mycket på dagtid även om jag vill, DOCK så är Berns en kund till oss så jag kan ju säga att jag har ett jobb där i ett par timmar :D
Men varför filma seminarie ? :)
As lätt att hitta till Berns ! Ligger precis mellan Dramaten och Kungsträdgården.
Berzelii Park
Näckströmsg. 8
http://www.berns.se/flashintro.php
Karta !
http://www.gulasidorna.se/query?wha...&stq=0&symbols=
Bara att zooma ut den kartan så ser du vart E4an ligger.
Enklast kan jag väl säga att du åker av mot St:Eriksplan men sen fortsätter förbi Rålambshovsparken på Norrmälarstrand mot Stadshuset, sen åker du bara över tegelbacken (Aftonbladet huset), fredsgatan som korsar Drottninggatan, sen är du framme vid Gustav Adolfs Torg... ja den vägen iaf. är snabbast in till city...
Ang. hotell så har ju Berns ett av dom mer exklusiva.
Sök på nätet annars efter vandrahem, finns massa bra och de e ju billigare än hotell :) |
|
|
| mr_fisken |
| quote: |
Dessutom undrar jag om det finns hotell samt parkeringshus i närheten?
puss & kram |
som steve sa så är vandrarhem ett bra alternativ, prova zinkensdamns vandrarhem eller vad det kan heta, ska vara bra har jag hört:) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|