return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 21 
Scandinavian Music Convention 2004

EsseT
Jag söker sovplats eller någonstans att tillbringa tiden med lite folk under SMC vet inte hur många från lkpg som åker upp :) Någon vänlig själ som hjälper mig eller tipsa mig hör av er =) PARTY!!!
Laszlo
Har varit uppe i snart 24 timmar och suttit framför en dator med en uppsats så jag orkar inte läsa igenom hela tråden, men är det någon som vet om det fortfarande finns biljetter kvar? Får bli SMC ifall jag inte får tag på några biljetter till kryssningen i morgon...
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Laszlo
Har varit uppe i snart 24 timmar och suttit framför en dator med en uppsats så jag orkar inte läsa igenom hela tråden, men är det någon som vet om det fortfarande finns biljetter kvar? Får bli SMC ifall jag inte får tag på några biljetter till kryssningen i morgon...

Är rätt säker på att det finns många biljetter kvar men de e ju bara att gå online på ticnet.se och boka :)
Klart du får biljett till kryssen.... har hört rykten att obetalda släps redan 17:00 idag.... kan ha fel men de vore ju synd att chansa ;)
hustler
Hur pass hårda är dom på åldern? Jag är 19 och det vore jävligt surt att bli nekad.
Amnezia
hur ligger de till me bilj till smc???....fick nyss höra de 2 jag skulle u´pp me ändrat sig för det blir för dyrt me sovplats..å har ju typ väntat på å boka för jag trodde de skulle göra de....

finns bilj kvar hoppas ja???..

2. ere nån meetup grej innan/under???..ingen hit å hänga me nån släkting innan jue:p :wtf:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden