|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Snakebyte
Ohoooy! Tack för alla svaren. Verkligen värt att tänka på med bilparkering.. Vill inte få fotboja på bilen precis. Fan va sixflags-bilden är lockande...sugen på det hehehe.
Laszlo, hur lång tid tog det för er att bila ner? |
När jag bilade ner med mindshooter så tog det oss om man räknar effektiv körtid ner 15 timmar, då var jag sliten efter jobbet, vi gjorde en del stop.
Hem till Sthlm från Amsterdam körde jag totalt på 14 timmar inkl. färja och alla stop... 300 mil fram å tillbaks fick den lilla trance-mobilen rulla :) |
|
|
| ScuL |
| Amsterdam - Malmö kan man köra på 8 timmar. (lite beroende på hur snabbt man kör i Tyskland). ;) |
|
|
| Snakebyte |
Åkte i onsdags. Kom hem i fredags. 9 timmar dit, 10 timmar hem med bil.
Dock blev det ingen resa ut till sixflags, och heller ingen klubb...men däremot besökte vi flera utav amsterdams många pubar och hinkade i oss en jäkla massa öl, samt promenerade omkring, gick vilse o så. När vi väl anpassade våra lokalsinnen så var det dags att åka hem, hehe. Det var skoj faktiskt. Fick tag i ett riktigt billigt hotell, som sagt. Hotell Weber heter det, ligger på Marnixstraat 397 för de som vill bo där. €75 per natt för 3-mannarum. Verkligen inget lyxhotell, ingen frukost och grymmt mycket noise på gatan där nere, men man kan sova där billigt i alla fall.
Sen ligger det direkt bakom leidseplein som ligger presis mitt i smeten.
Detta var andra gången jag var där, och den staden är alltid lika skön. Känns som köoenhamn, fast mycket mycket mer köpenhamn hehe.
Hehe, en rolig grej;
När vi kom in i red light district stod där ett gäng kristna stollar och vrålade ut att jesus vänt dem ryggen och de fördömde allt som försegick i red light...jisses... |
|
|
| ScuL |
hehe
på varje stor event står det en jesusbuss.
de försöker att hålla ungdomer iväg från Satan som äger rum på evenemangen ..... (enligt de.)
helt störd :p |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|