return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 
Åker till Amsterdam...hjälp!

Snakebyte
vi är 3 personer som åker till amsterdam nu på onsdag, men har problem att hitta hotelrum för 3 pers billigt...så om nån vet nåt billigt ställe i centrala amsterdam man kan bo 2 nätter så hojta gärna till.
jeremy1984
Finns en hel jättetråd om bara amsterdam-hotell här nånstans på TA om jag inte minns fel.. Kolla holländska sektionen eller nåt :)

EDIT: http://www.tranceaddict.com/forums/showthread.php?s=&forumid=13&threadid=169354
Här fanns en del länkar.. men har för mig det ska finnas nån bättre tråd :clown:

btw. Varför blir inte länken klickbar? :conf:
Snakebyte
Jag fick tag i hotellrum för 3, 75€uro per natt. Billigt hehe :)
ScuL
även jag som nästan Amsterdamare har ingen aning vilket hotell är billigast hehe.

jag får så många ansök på TA , TC och min egen forum men kan nästan aldrig svara på dem :p
Snakebyte
ScuL, du bor där va? Är du svensk som flyttat dit, eller holländare som lärt sig svenska?

Det hotellet jag ska bo på heter Hotel Weber och ska vara riktigt låg-budget. De serverar ingen frukust o så, men det skiter vi i för vi ska bara sova där. Det ligger på Marnixstrat. Det är ganska centralt va? Jag tittade lite på en karta och gatan skulle visst ligga nära Leidseplein.

Vad vi ska göra där vet vi inte riktigt än. Kanske åka ut till six-flags...definetivt dansa lite ;)

Vi bilar ner...är det svårt med parkering tro?

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden