|
|
| NordLight |
| quote: | Originally posted by x-dream
Så lite poker från mig igen...
Inte så många pokertokiga här på forumet men en del iaf...Som sagt vart iväg på pokerkryssningen till tallinn där de lirades en turnering på båten..73 pers med å de vart en trevlig resa å bra turnering...
Lyckades klämma till mig 4:e platsen å fick iaf 21900 kr tbx å de får man vara nöjd med iaf...
En liten bild dock inte piggast på denna bild sovit typ 1 tim å festat mellan 0130-1500 :D
Bild!!! |
Fan va kul! grattis!
Jag var på väg att följa med på kryssningen men fick förhinder nyligen. Skall absolut med nästa gång.
Och nu lite spam från mig :-)
Pokerevent
Greetz
NordLight |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by x-dream
Lyckades klämma till mig 4:e platsen å fick iaf 21900 kr tbx å de får man vara nöjd med iaf... |
Då kan man inte annat än gratulera :) Hur stor var insatsen? |
|
|
| keddo |
| nice x-dream :) önskar att jag kunde lira poker jag med, har läst en hel del böcker/fakta om spelet nu, inte gjort några direkta framsteg dock. |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by reveal
Då kan man inte annat än gratulera :) Hur stor var insatsen? |
Det kostade 5000 kr tot 4400 turneringen 600 resan om jag inte minns fel...
Nordlight det kommer en ny kryssning snart igen Mars nästa år har jag hört iaf...Bara att hänga på =) |
|
|
| NordLight |
Till er som lirar på partynätverket (partypoker, empirepoker, multipoker etc.) kan jag ordna en rakeback deal på hela 25% på EMPIRE POKER .
Pm:a mig om det är intressant.
Greetz
NordLight |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|