return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 
Pokertråden

x-dream
quote:
Originally posted by NordLight
Yep!
10000 + 1000 i avgift, 10.000 i marker, Texas NL Freezout

Får ta mig en funderare på detta...Kanske blir pokerkryssning för min del :)

Men vem vet kanske spela ihop till SM ;)
Hauken
Har några polare som brukar gå ihop några stycken och sedan sitta i ventrilo rum och team'a mot folk, funkar rätt bra för dom. Har bara varit med en gång själv, gick hem med 1700 den kvällen (SEK), kan för lite om poker och då i synnerhet online. Någon som vet en bra bok?
Vizay
lirar lite på multipoker.com men aldrig om riktiga pengar. Kör bara playmoney, dvs. fiktiva pengar :)

tycker det e kul som fan å lira men jag skulle nog aldrig vilja lira med riktiga pengar. Skulle spela bort det på nolltid om jag känner mig själv rätt :p

lirar mest hold'em när jag lirar, tycker det är roligast so far :)
om nån lirar på multipoker å ser vizay så se till å hälsa ;)
x-dream
Så lite poker från mig igen...

Inte så många pokertokiga här på forumet men en del iaf...Som sagt vart iväg på pokerkryssningen till tallinn där de lirades en turnering på båten..73 pers med å de vart en trevlig resa å bra turnering...

Lyckades klämma till mig 4:e platsen å fick iaf 21900 kr tbx å de får man vara nöjd med iaf...

En liten bild dock inte piggast på denna bild sovit typ 1 tim å festat mellan 0130-1500 :D

Bild!!!
Vizay
4:e plats, det va inte dåligt jobbat :)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden