|
|
| dbl |
| har funderat på det ibland.. men blir liksom aldrig av |
|
|
| EsseT |
TJO poker är alltid lika skoj Vi sitter där jag är (Jobbsökarskola)
O lirar på dagarna när vi inte har nåt att göra haha har hur skoj som helst blir alltid anklagad för att ha alla Ässen =) hehe :D
chicago är skoj med spelar det rätt så ofta.
Vet om en här som är på samma ställe som spelar på ladbrooks hehe inte så populärt att spela om pengar =)...
UT i SOLEN med ER en order från mig =):cool: :toocool: :toocool: :cool: |
|
|
| Smeagol |
sag nan pokertrad nan annanstans med. chillouten eller nat. Vad jag tycker ar lite lustigt ar att man BARA ser folk som skriver hur mycket de vinner. :)
fanns tva sorters personer: de som inte var sa duktiga och darfor spelade om sma summor och de som var sa duktiga sa att de gick plus aven med storre summor. Aldrig nagon som hade forlorat sarskilt mycket... :rolleyes:
Jag spelar inte alls btw, sma eller stora summor.
EDIT: Ska ut i solen nu! :cool: |
|
|
| Nyx |
| quote: | Originally posted by jofawe
har ni sett pokermästerskapen på femman?
|
jepp..kul att kolla på faktiskt! det är söndag natt de visas eller när var det? hra inte pallat att kolla de senaste veckorna när jag jobbat.
Jag har faktiskt funderat på att börja lira på nätet också. Jag har tankat ner programmet som behövdes men har inte orkat längre än så
:rolleyes: ..jag har faktiskt varit rankad bland topp 50 i hjärter på blip.se om nån bryr sig..men det var ett tag sen ;) |
|
|
| reveal |
| Kanal 5 sänder World Poker Tour (WTP) varje söndag kväll (sent), med repris lördagen därpå, runt halv 12 på förmiddagen... |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|