return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 
Lokala TA:s - Mata, Lunta, Väta, Jönta, Söta, 0åtta, Göta...

knomaden
Hej!

Några (för mig) nya begrepp dykte upp i fest i malmötråden (Steves kontaktsökeri typ "Vän sökes" :) ) - så jag tänkte dra igång denna!

LOKATA-tråden! Och REGIOTA

Vad heter alla Lokala Trance Addicts? Och Regionala Trance Addicts?

Vi har ju nationella SWETA, så...

från söder till norr...

SKÅTA - Skåne Trance Addicts:

MATA - Malmö Trance Addicts,
LUNTA - Lund TA

SMÅLATA - Småland Trance Addicts:
VÄTA - Växjö TA
JÖNTA - Jönköping TA

NÄRTA - Närke Trance Addicts:
ÖRETA - Örebro TA

Fortsätt, vetja!

:)

Peace,
Anders
lokal tranceberoende i Växjö (förort Campus Teleborg - TELTA ha ha...nä detta var ju riktigt tråkigt roligt... :P)

EDIT: Jag lanserade begreppet för att hälsa en blivande JÖTA välkommen :) - http://www.tranceaddict.com/forums/showthread.php?s=&threadid=197274&perpage=12&pagenumber=2 - där lägger jag min synpunkt varför VÄTA är så himla lämpligt för oss! Det regnar nästan jämt, och sta'n är omringad av massa sjöar... :).

IS-FEST i februari på Växjösjön? Det skulle vara kult, U R all welcome. Jag spinner. Men det skulle väl bli en så heeet fest, att det skulle göra att det blir en vak runt oss och hela anläggningen sjunker... :)

EDIT II: Jag ändrade förslaget på JÖTA till JÖNTA - då vi har en känd stad på västkusten som annars kanske borde få den TA-benämningen...
P4z!
SÖTA :D Södertälje TranceAddicts
ScuL
0ÅTTA (sthlm TA's) ;)
GÖTA (gbg TA)
NORRTA (norrland TA).. finns det folk där? ;) :D
knomaden
P4z!:
Den var ju himla gullig :) - den köper jag!

SCuL:
Stockholm. Hm. Funderade ...STHLTA - stolta? - ahhhhhh...den hade jag i tanke, men 0ÅTTA var ju bara för bra! Ha ha...go for that :). Välkänt begrepp (f d 08 är man ju åsså)
GÖTA - jepp, det var det jag tänkte att det inte skulle blandas med JÖNTA :)...
NORRTA - nääääääh nu får Du ge Dig på två punkter - Mike Shiver, en av våra absolut finaste norrlänningar! Och hörru! Klumpa ihop allt norr om Dalälven till Norrland som om det bara skulle vara en enda stor ödebygd! Fy! Jag är ju till hälften JÄMTA (Jämtlands Trance Addict) på ena sidan släkten (mödernet). Det var REGIONALA och LOKALA TA:s vi pratade om, det finns ju tre landsändar, Götaland, Svealand och Norrland...ner på landskapsnivå igen, vetja!

OK - keep 'em coming!

What about ett annat tungt näste - Östergötland, Linköping, Norrköping etc? Glorie? EsseT?
chjo
Bara en fundering, vad skulle de heta i Kållered?? :nervous:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden