|
|
| jofawe |
| minns inte jag helt fel så brukar Anneli lira på GamlePort :) |
|
|
| Amnezia |
har en polare som pluggar där nere så e där å härjar titt som tätt...
dock rätt dåligt me klubbutbudet....:( va ju bättre när Klubb Holy å de fortf fanns....
hm GamlePort e sådär..dom brukar ha ett "trance" golv som de flesta krogar har men inte mer:p ...
Trädgårn e det bästa ställe jag varit på i gbg..dom har även klubbevents då och då..inget regelbundet dock va ja vet, å mest house som gäller:D :cool: :p ....
e synd att det inte finns ett par ställen iaf...grmy stad jue
:toocool: |
|
|
| dbl |
som sagt så finns det la lite psy fester då och då.. och club BPM.. har dock aldrig varit på någon av dem ännu... har antingen strulat sig eller så har jag inte haft nån polare att gå med och sånt.. men blir la nån gång kanske...
sen så spelar ju som sagt Annelie på gamleport ibland.. och GP har ett trance govl som bara spelar trance.. jäkligt litet..
men GP suger riktigt rejält.. va kul typ när man började gå ut.. men usch o fy.. hehe
men trädgårn e la bäst.. kan köra en hel del bra musik ibland faktiskt lite senare... e 21 där dock och oftast e dem la rätt hårda... om det nu inte e lite folk där inne.. då kommer man ju in ganska lätt...
men om man inte bara letar efter trance musik så finns det ju en del trevliga ställen... blir ju liksom inte bättre än vad man gör det... har haft heeeeel ball flera gånger även fast det bara spelats totalt värdelös musik.. typ schlager och sånt kast
men vem vet.. kanske ses ute nån gång.. bara att heja om ni ser mig :)

lovar att jag inte bitts.. hehe :p |
|
|
| Glorie |
när ja hade min glansperiod i Gbg var vi på Reaktor, men jag är tveksam till att de kör trance idag.
dbl vet bäst ;) |
|
|
| el_vez |
valand har ett "trance" golv... inget jag rekommenderar dock, men det kan vara värt att kolla in.
house finns på nefertiti, dock inte av den progressiva sorten. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|