return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 
Vet någon vart alla tranceklubbar i gbg finns!?

Habib
Ja det var den enda frågan jag hade =) Jag är bara för trött på krogar med skitmusik.. jag är relativt nyflyttad till Göteborg också och trodde det fanns riktiga underground ställen att gå på men har inte lyckat hittat någon ännu.
ScuL
du bor på fel sidan av landet :D
Sthlm är det som gäller angående tranceklubbs :eek:
CJ InterCity
en polares flickvän bor i göteborg och enligt henne är det "veeerschta draget" så det ska väl finnas några bra ställen. har aldrig varit där själv dock:)
gurra
Vilka ställen är bäst i stockholm då? :cool:
(Om jag nu får fråga det i den här tråden :nervous: )
jeremy1984
Flyttar troligen till GBG för studier inom ett par veckor. Ska verkligen bli skitkul förutom just avsaknaden av Trance-klubbar eller liknande...Men med tanke på hur tråkigt utelivet är i Jkpg lär det väl inte bli sämre iaf :p Finns för övrigt massa UG-fester runt Gbg.. runt Jkpg oxå för den delen..men det är om man gillar psy det!
Annars finns väl ClubBPM som kör klubb nån gång då och då..samt arrangerar resor till festivaler och sådär :)

EDIT: Finns det inte nåt ställe i Gbg som spelar house förresten? Har för mig jag hört det nånstans.. fast det var ganska hög åldergräns dit om jag inte minns fel? :rolleyes:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden