return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 
Beta DJ contest

Meltoz
Deze jonge is ook geïnteresseerd, so count me in :)
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Meltoz
Deze jonge is ook geïnteresseerd, so count me in :)

Om te draaien neem ik aan? ;)
Meltoz
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Om te draaien neem ik aan? ;)

Yep yep yep... :) (was vrij dubbelzinning, geef't toe, schaam mij ;) ) Nog wel ff tijd voor te oefenen he :D
CygnusX
quote:
Originally posted by Tiger777
Ik heb ook niks tegen FS... Ik heb gewoon iets tegen dingen als traktor en zo!

Een noobvraag probably, maar wat is het verschil (tussen FS en Traktor)? En waar past BPM Studio in het rijtje?
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by CygnusX
Een noobvraag probably, maar wat is het verschil (tussen FS en Traktor)? En waar past BPM Studio in het rijtje?

Final Scratch is geen zelfmixend programma. Het speelt wel uitsluitend digitale files af, maar dat gebeurt via 2 digitale platen die je zelf nog steeds moet beatmatchen. Traktor, BPM-studio en aanverwanten kunnen zelf automatisch nummers mixen in de plaats van de DJ, das het verschil...Met BPM-studio kan je ook wel platen effectief zelf mixen dacht ik via die aparte controller, en zolang je de automatische mixfunctie (die trouwens ook op de Dual CDplayers van Pioneer staat) niet gebruikt beschouw ik dat nog steeds als "echt" mixen...

En ik vraag mij ook af wie er zijn PC of laptop gaat willen meezeulen naar een DJ-contest om daar wat op knopjes te zitten duwen, je kan dan toch nooit het gevoel krijgen dat je "echt" aan het draaien bent? Je hebt gewoon geen fysiek contact met de muziek... :conf:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium