return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 
Beta DJ contest

Jasperovitsj
quote:
Originally posted by TOR

weet wel niet of ik zou willen jureren tbh.. productie is mijn wereld (daarom zit ik in de jury van de remixwedstrijden op TA), maar een DJ contest is toch wel iets anders...

Why not? :)

Het is volgens mij ook goed om een niet-DJ erbij te hebben. Het kan zijn dat de DJ's in de jury zelf té veel gaan focussen op de technische kant van het hele gebeuren, en daarom een beetje uit het oog verliezen hoe het nu eigenlijk gewoon "klonk"...
En trouwens, je luistert toch enorm veel naar Dj-sets, dan kan je op den duur toch wel horen wanneer iets goed of slecht gemixt is, en zelfs of iets gewoon goed of héél goed is, niet? :)
TOR
kunnen is iets anders dan willen :p
Tiger777
quote:
Originally posted by Giesber
Niet dat ik van plan ben om mee te doen of zo, maar waarom wordt mp3 uitgesloten?
Er zijn meer en meer professionele DJ's die een computer gebruiken tegenwoordig...

Ik bedoel met MP3 DJ's gewoon mensen dat achter hun computer kruipen en met allerhande DJ programma'tjes een mixje ineenflansen. MP3's gebrand op CD kan moeilijk uitgesloten worden wegens moeilijk te controleren...

Tor is dus ook een jurylid :)
TOR
argh, ik wist dat ik niet had moeten antwoorden in deze thread :whip: :p
dj Zevan
quote:
Originally posted by Tiger777
MP3's gebrand op CD kan moeilijk uitgesloten worden wegens moeilijk te controleren...

kunnen misschien beperken tot enkel het gebruik van liedjes die tot dan (een zekere vastgelegde datum) gereleased zijn
kwestie van de enkel-vinyl-djs met min of meer gelijke mogelijkheden te laten deelnemen

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium