|
|
| dj Zevan |
| dan moeten we maar zien dat we de jury zo samen gesteld krijgen dat de juryleden geen uitgesproken voorkeur voor prog of uplifting hebben |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by dj Zevan
dan moeten we maar zien dat we de jury zo samen gesteld krijgen dat de juryleden geen uitgesproken voorkeur voor prog of uplifting hebben |
Daarom is een jury bestaande uit meerdere forumers nodig.
Zehra, voor begin oktober zullen er toch geen setjes binnengeleverd worden hoor en tegen dan hebben wij al voor uuw spullen gezorgd ;)
Oh ja, MP3 en Traktor DJ's worden uitgesloten...
CD & Vinyl only!
Even op een rijtje zetten:
Deelnemers
Tiger777
Jasperovitsj
Zehra
dj Zevan
xcape
FredNova
Xilver
Gezworenen
Ei? |
|
|
| Giesber |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Oh ja, MP3 en Traktor DJ's worden uitgesloten...
CD & Vinyl only!
|
Niet dat ik van plan ben om mee te doen of zo, maar waarom wordt mp3 uitgesloten?
Er zijn meer en meer professionele DJ's die een computer gebruiken tegenwoordig... |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Xilver
Er gaan er toch bijzijn die bvb graag prog horen, en een uplifting setje sowieso minder punten gaan geven, omdat ze het commerciële rommel vinden. Ik denk niet dat je dit kan garanderen. |
Bwah, ik denk dat de meeste juryleden toch wel genoeg objectiviteit kunnen opbrengen...
Maar inderdaad, neem gewoon een paar juryleden, en probeer er ook voor te zorgen dat ze open-minded zijn en niet te extreem vastzitten in één stijl. En zo'n mensen moeten er hier toch genoeg te vinden zijn, niet? :) |
|
|
| TOR |
^ check my custom status :)
weet wel niet of ik zou willen jureren tbh.. productie is mijn wereld (daarom zit ik in de jury van de remixwedstrijden op TA), maar een DJ contest is toch wel iets anders... |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|