|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by FredNova
ik wil zeker meedoen
alleen vind ik het wat ongewoon dat members zelf jureren :D |
Ongewoon misschien ja, maar voor een forum toch niet? Overigens zijn forummers over het algemeen hard en streng, en hebben ze geen andere belangen, dus veel eerlijker ga je het niet krijgen :D |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Ongewoon misschien ja, maar voor een forum toch niet? Overigens zijn forummers over het algemeen hard en streng, en hebben ze geen andere belangen, dus veel eerlijker ga je het niet krijgen :D |
Daar ga ik volledig mee akkoord! :) |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Daar ga ik volledig mee akkoord! :) |
ja hoor ik ook helemaal akkoord
maar een muziekstijl is subjectief he... ieder zen ding...
maar we gaan ervoor he :) |
|
|
| Jasperovitsj |
Bij een DJ-contest is de subjectiviteit van de muziekstijl veel minder hé, het gaat hem daar toch voornamelijk over techniek, opbouw, platenkeuzen enzo. Zeker als het een contest voor de fun is zoals deze: er zijn geen residencies te verdienen, dus dejury gaat ook niet de DJ uitkiezen die het beste bij het profiel van de club past.
En volgens mij gaan de stijlen toch redelijk dicht bij elkaar liggen, dus ik denk echt niet dat er een subjectiviteitsprobleem gaat zijn! :) |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
En volgens mij gaan de stijlen toch redelijk dicht bij elkaar liggen, dus ik denk echt niet dat er een subjectiviteitsprobleem gaat zijn! :) |
Er gaan er toch bijzijn die bvb graag prog horen, en een uplifting setje sowieso minder punten gaan geven, omdat ze het commerciële rommel vinden. Ik denk niet dat je dit kan garanderen. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|