|
|
| Scintilla |
Oj TACK allihopa! Gulligt av er :)
Nu har jag ju fått TVÅ egna topicar (tc också :) ), känner mig alldeles överväldigad ;)!
Och förresten, CJ Intercity och andra som undrar vem sjutton människan med det konstiga namnet som tydligen fyller år är, så är det lilla jag :) Om 21 räknas som liten? |
|
|
| CJ InterCity |
| tja, jag är 19 och räknas som stor. men det kanske beror på att jag är 1,99;) |
|
|
| knomaden |
Grattis, Anna!
Ännu en VÄTA :).
Ett begrepp jag hittade på idag!
Växjö Trance Addicts :).
[OT]...se tråden What to bring to Sweden om en blivande JÖNTA som är på ingående från Calif. US. - Jönköping Trance Addicts - tranceberoendes lokala benämningar, där vi har SMÅTA som samlingsnamn för Småland Trance Addicts haha. Eller SMÅLATA, kanske?? Vi kan ju starta en ATA när vi ändå är igång - Anonyma Trance Addicts. Men jag vill inte gå igenom nåt tolvpunkters Minneso-TA-program för att vänja av mig, och ingen av oss är ju direkt anonym i ståndpunkten om man såååå säger ha ha... ;) - I övrigt hävdar jag att det är en frisk addiction att vara beroende av sådant som ger ren och giftfri livsglädje! I DO TRANCE, NOT DRUGS :) [/OT] |
|
|
| jeremy1984 |
Får väl säga grattis i den här tråden oxå då :)
Hoppas du haft en underbar dag! |
|
|
| SteveTranz4ever |
GRATTIS tjejen !
Hoppas du haft en helbra födelsedag och helg för den delen :)
Kram från mig :gsmile: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|