return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 
BETA Party Reviews

Freezel
Post ze hier ;)

Ik vond het echt een relaxed feestje. Bijna alleen maar bekende gezichten, aantal nieuwen erbij leren kennen :) We kwamen met enige vertraging (toeristische route) rond 21:00 aan in Oudegem, waar we meteen aan de BBQ konden. Eerst spullen dumpen bij de dj-booth en vervolgens eten. Dr Oetker begon alvast met een goed warm up setje :) Daarna Jasper met een proggie set waarna TCX het overnam met prog en toewerkte naar hardtrance. Daarna moest ik weer meer proggie gaan draaien. Ging naar mijn mening erg lekker en aan de reacties te zien tijdens en na mijn set ook voor jullie wel ;) Voelde me helemaal 'thuis' ;)

Daarna Bax in de mix met veel nieuwe nummers en ook nog Strange World (Lemon 8 Remix) :) Heerlijk setje :) Daarna de beurt aan X-Cape, ook weer een heerlijk setje (spoiler: binnenkort waarschijnlijk te bewonderen met een guestmix op ETS) ;) Hierna de beurt aan Pooley. Ik merkte dat hij was gespannen was voor zijn setje. Eerste mixen liepen niet vlot, wat later weer beter werd.

De Holland-afvaardiging zat er rond kwart voor 5? doorheen, dus maar besloten te terugreis te maken. Onderweg eerst nog even geslapen voor we bij tankstation WOUS aankwamen. Heb in tijden niet meer zo gelachen om iemand (Flo in dit geval) :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
Om 7:00 werd ik netjes afgezet in Delft waar mijn terugreis naar Nieuwegein begon en om 8:30 aankwam. Net ff gedouched, spullen opgeruimd, ff slapen zometeen en strax mijn setje heropnemen ;)

Nogmaals excuses dat de sets niet opgenomen konden worden. Mijn minidisc was de grootste oorzaak dat het geluid elke keer kraakte en piepte ;)

Hulde aan de organisatie, dikke 10 :) (hoogst haalbaar in NL) of in jullie schoolcijfers: een dikke 20 ;) Drinken en eten perfect, voorzieningen perfect, booth perfect :) En een leuk polsbandje als aandenken :)

Special thanks aan de andere NL-ers voor het meerijden :)

Tracklist van mijn set:
01 Probspot - Foreplay
02 Tilt - The World Doesn't Know
03 A. Matsumoto & DJ Yoshi - Dreamer (Luke Chable Remix)
04 Way Out West - Mindcircus (Gabriel & Dresden Remix)
05 White Room - White Room
06 Pete Lazonby - Sacred Cycles (Probspot Remix)
07 Nikola Gala - Swing 2 Harmony
08 Ficta - Eli (Original Mix)
pooley
Skip my part :)
En ja idd het was echt super duper ! :)
tot 6 blijven dansen. (prog-nod-vanuit-stoel)

Iedereen draaide echt geweldig !
Zehra
Beta-Party was VEEEEEEEEEEEEEEEEEET!!! review + pix volgen nog. me gaat slapen.

wil echt alle betas, nlta's en friends bedanken die erbij waren... :toothless

ow: ei en pool! thanks voor de plaatjes! kus!
Jasperovitsj
Allrightie, net al een uurtje of 4 geslapen, tijd om een review te schrijven en daarna in de zetel onderuit te zakken om Tom Boonen de koninginnensprint op de Champs élysées te zien winnen! :p

De laatste paar dagen waren enorm vermoeiend om alles in orde te krijgen, en ik moet zeggen dat ik er toch niet helemaal gerust in was, er kan zoveel mislopen...maar toch had ik er enorm veel zin!
Tegen de middag kwam Zehra me hier thuis ophalen, en een dikke 2 uur later stonden we eindelijk in Appels waar we bij Gert thuis de laatste voorbereidingen zouden treffen. Ondertussen pikten we Jack ook op, en tegen 17u vertrokken we richting de sporthal met al het eten. Al snel begonnen de eerste beta's toe te komen, en er werd al duchtig gespeeld en geëxperimenteerd met de enorm mooie discobar! ;)

Tegen 18u30 was het dan tijd voor de voetballers om hun kunsten te vertonen. In onze prachtige tenues (Beta-t-shirts! :D) namen we het op tegen een locale gelegenheidsploeg. Het was fijn maar vermoeiend, en occasioneel zelfs extreem pijnlijk (bal in het kruis waardoor ik 3 uur compleet groggy was :sadgreen: ), en uiteindelijk hebben we zelfs niet al té zwaar verloren! :o :D

Toen we gedaan hadden met douchen was de BBQ al warm en stonden de groenten en het vlees klaar om geconsumeerd te worden. Iedereen heeft goed gegeten, te zien aan het feit dat alle vlees gewoon op was! En blijkbaar heeft het dus gesmaakt ook! :p
De sfeer op het terras begon er dan ook in te komen, en tegen 22u was het tijd om te beginnen met de eigenlijke party. Eerste DJ van dienst was yours truly! ;)
Doordat ik nog half groggy was en we wat technische probleempjes hadden met de setup was ik zelf niet echt tevreden met mijn set. Maar ik heb erna toch veel positieve commentaar gekregen, waarvoor mijn dank :)
Daarna was het de beurt aan Dj Tcx, die ondanks zijn zenuwen toch een leuke set speelde! Ondertussen begon er ook wat meer volk te komen en kwamen de mensen ook echt op gang. Leuk om ook een paar nieuwe Beta's en "oude" bekenden tegen te komen! :)
Bij de sets van Freezel en bax kwam de sfeer er echt in, en ook de rest van de DJ's deed het meer dan behoorlijk daarna! Echt waar, het was lang geleden dat ik mij nog zo geamuseerd heb op een feestje! Goede muziek en fijne mensen, meer heb je niet nodig! :)

Tegen het einde van de avond nog een back 2 back gedaan met Tcx, en man it was super-fun!! Een paar oude flip-schijven opgezet (Star wash, Escape from nowhere, Sunrise at palamos,...), echt geweldig! :D Daarna was het de beurt aan Dj Cresto om nog enkele plaatjes op te zetten, en tegen 6u - de zon scheen inmiddels al terug - werd de laatste plaat opgezet. Nog even snel wat opruimen, de dronken mensen wakker maken (:p ) en dan keerde iedereen terug huiswaarts, moe maar voldaan...(ik toch :o )

In ieder geval vond ik het een geweldige dag/nacht, de sfeer was geweldig, de muziek goed en alles is goed verlopen! Dus ik kan nog maar één ding zeggen....Op naar de volgende!!! ;) :D

For those who care, tracklist van mijn setje:

1)Way Out West: Killa
2)Echotek: The other zone (Original mix)
3)Pole Folder feat Sandra Ferretti: Protected (MAS Collective black curtain dub)
4)Steve Porter: Vodka cranberries (Original mix)
5)Funk D'Void: Emotional content
6)Mick Burns: See me fall (Matthew Dekay vs Proluctors remix)
7)Bart Van Wissen: Unforeseen (Madoka's blindsided remix)
8)Michael Burns: Forwards
9)Subsky & Yunus: Erotic sumo
10)Gwill Morris feat Kyla: Time (Luke Chable dub) -> Met special guest appearance van Jack die zich tijdens de break rot amuseerde met de effecten op de Pioneer mixer! :p
Gorik
Heb hier weinig aan toe te voegen, het was wel bien aja :D

ben niet zo héél lang gebleven maja, kwas al wa vermoeid (slecht excuus, i know )

Sorry Cresto dat ik u ni live bezig gezien heb, volgende keer aight ;)

Cheerz people and see y'all next time , wat denken jullie van,lets say next week :toocool: lol

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium