|
|
| TOR |
zalige foto's  |
|
|
| emma |
was heel gezellig feestje !
RESPECT voor de organisators ...
Alles was goed in orde ...
En Zehra die bandjes waren superleuk idee, heb het nog steeds aan hoor ;)
hier zijn mijn pix dan eindelijk (thx freez om te hosten)
ENJOY !
=> http://homepages.svc.fcj.hvu.nl/200...arty/index.html
BTW : andere pix zijn ook leuk, echt lachen (we zijn toch allemaal toesristjes he met ons camera'tje) |
|
|
| Freezel |
Emma kon natuurlijk niet achterblijven met de pics ;)
Echt superpics allemaal :) Mss een idee om alle foto's in originele staat op een cd te verzamelen of zoiets? |
|
|
| Xilver |
Het was echt super. De meesten zag ik voor de tweede keer (eerste keer in Asta), maar deze keer was er wat meer mogelijkheid tot rustig een praatje slaan. Stuk voor stuk toffe mensen, en de sfeer zat er deftig in, ondanks de relatief lage opkomst.
Ik heb me super geamuseerd, de sets waren allemaal zeer nice. Zoals gewoonlijk had ik zenuwen voor m'n set, maar al bij al viel het nog goed mee. Chris ging na me een prog setje spelen, en vroeg me hoe ik ging eindigen. I didn't know yet, uiteindelijk werd het Basic Dawn - Pure Thrust (Nu-NRG Remix)... Sorry again dat ik niet afgebouwd heb, maar ik had er echt geen zin in ;)
Tracklist... ik zou bij god niet meer weten wat ik allemaal gespeeld heb ;) Niemand die het heeft opgeschreven? :p
Anyway, zeker voor herhaling vatbaar, heb me goed geamuseerd. Lekker eten, toffe mensen, goeie muziek, en een goeie sfeer. What more do you need? |
|
|
| TatanaGirl |
amai wat een foto's! Ik heb weer genoeg materiaal om op mijn desktop te zetten :) Ik vind vooral die ene foto met alle aanwezige beta's op het mooiste.
groetjes
TatanaGirl |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|