return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 
BETA Party Reviews

Dr Oetker

Heb mijn foto's ook even online gezet --->>>http://xargon.xs4all.nl/pix/party
Het was echt een leuk feestje ik heb me grandioos vermaakt :D

Organisatie >>>> ECHT TOP!!!

p.s. OhJa, ik zal volgende keer wat meer verschillende mensen op de foto nemen ;)
Nyah
Zow, kan ik ook eens laten weten wat ik ervan vond ;)
Heb vandaag gewerkt, bandje nog aan, gans grappig, mensen zijn zo nieuwsgierig…
Meerdere malen de vraag gehad wat dat mooi bandje moet voorstellen :p
In ieder geval, ik vond t héél leuk, serieus petje af voor de organisatie.
Lol @ cresto: tegen je vriendin zeggen dat ze op uw pa begint te lijken, is ni zo ideaal :D
Jack en Kaidreas, jongens toch, buiten vodka gaan drinken, foei! volgende keer eerder zeggen he :p
Sfeer was goed, muziek was ideaal, twas echt top.
zehra, thx for the lovely pics ;)
CygnusX
Schoon foto's! Thanks!

quote:
Originally posted by Pumaz
*Hoest*

Correctie: een dikke pluim aan de organisatie (Jasper, Cresto, Zehra, Anja en Pumaz)
Hopelijk heb ik ze nu allemaal ;)
Zehra
cresto's pix staan ook online...

waar?! hier dus!

;)
eieregooie

Heh, kwas echt onder de indruk van de organisatie voor zo'n eerste feestje! Vet geluid en behoorlijke verlichting... super! Dikke thumbs up voor de organisatie!

JediD4M, schitterend verslag (Y) Khad alleen geen idee wie je bent, maar ben inmiddels ingelicht :)

Muziek was ook dik in orde, niet allemaal perfect, maar dat mocht de pret niet drukken :) Kmoest zelf ook even wat wennen aan de CD spelers, nog NOOIT met cd's gedraaid namelijk :eek: Maar het ging me wel redelijk af had ik de indruk, en Chris kwam dat nog even bevestigen :) Ik kan jullie vertellen dat ik de halve avond ben bezig geweest mezelf af te vragen wat ik in godsnaam moest draaien :toothless Aangezien er voor me al behoorlijk prog was gedraaid, en ik ook wist dat er na mij veel uplifting zou worden gedraaid, heb ik getracht een beetje een brug te slaan, zonder gelijk volledig uplifting te gaan. Vandaar het voor sommigen misschien wat verrassende setje :) Maar als ik de reacties mag geloven was het wel geslaagd :) De 1e track was idd Northern Lights...

quote:
Originally posted by Eagle`
@ Ei: thx om men plaat niet op te stoken :p

Ik was het wel van plan, maar Pooley is je redder geweest en heeft me overgehaald de plaat toch maar aan hem te overhandigen :D

quote:
Originally posted by Buoyant
die jongen eet kei gezond

Hier nog 1 :p

Rest van de foto's!

Tot de volgende keer allemaal! T was me een waar genoegen :)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium