|
|
| Buoyant |
ook nog snel alles en iedereen bedanken voor een mega te gek fantastisch feesje, alles was perfect in mijn ogen, heb als de rest niks, 0,0 opmerkingen over verbetering ofzo, alles was netjes in orde.
lekker eten, heb me helemaal vol gespaaid, derna ff bekomen en toen gaan geven op de muziek, heb netzoveel genoten van de progressive als de uplifting, heerlijke momenten die voor altijd op mijn netvliesje zullen gebrand staan :)
Khoop da we het volgende keer iets meer naar de Limburg kant kunnen trekken, want de problemen met het vervoer waren idd om zot van te worden. volgende keer de terugreis toch zelf ook ma iets beter uitkienen om zekerheden te hebben.
Nog maals bedankt aan iedereen die dit leest en zijn bijdrage heeft geleverd aan de party, het was Super Top |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
owkee. wie heeft er in de pombak gekotst :D |
IK WEET VAN NIKS!! :nervous: |
|
|
| Eagle` |
Leuke revieuws, misschien ben ik er volgende keer wel bij
to Ei, heb je Sincere nou opgestookt bij de bbq of niet :conf: :p |
|
|
| Zehra |
my pix staan online! :toothless
waar?! hier dus!
:) |
|
|
| Jasperovitsj |
Mooie pics Z! :)
Ik ga proberen de mijne ook te uppen één van de dagen, maar die verbleken nogal in het niets bij Z's pics...
EDIT: Heeft er iemand soms nog wat webspace over, want ik geraak niet meer op mijn ftp... |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|