return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 
BETA Party Reviews

Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Gladius

- must have dien eerste track van Ruben, wow, falling in love with breakbeats! :eyes: :crazy:

Het was een track out het nieuwe WOW blijkbaar, dus ik gok op Apollo...Maar ik kan er ook naast zitten! :)
TOR
track #10 van het album, zei Ruben

idd serieus vette plaat :eyespop:
Jasperovitsj
Ik zat er dus naast, het is Northern Lights in dat geval :o
TatanaGirl
Hier een revieuwtje van mij. Ik vond het echt een zalig feestje! We waren rond half 3 in Neerpelt vertrokken en na een nadelige ontmoeting met een busschauffeur die nog niet eens zijn eigen route kent waren we toch rond 7 uur daar. De jongens zijn gaan voetballen en ik was supporter/timekeeper/watergirl :) Het was een heel leuke wedstrijd. Nadat de jongens zich gewassen hadden was het tijd om het maagje ook eens te vullen. Het was echt lekker, mijn complimenten aan de chef :) Toen begonnen we te feesten en we zijn niet meer gestopt met feesten tot 6 uur 's morgens. Ik vond dat iedereen eigelijk een zalig setje heeft gedraaid en ik heb me echt geamuseerd. Tegen het eind van de avond werd ik nog even aangeklampt door een zatte man, maar na wat gelal zijn we toch kunnen ontsnappen :) De terugreis verliep wel wat minder vlot als de heenreid maar ik was om 11.15 thuis. Ik heb nog wat gegeten en toen mijn bedje in gekropen :)

Bedankt aan iedereen die deze geweldige avond heeft mede tot stand doen brengen en ik hoop dat we gauw weer zo'n feestje mogen meemaken!

Veel liefs

TatanaGirl
FredNova
doeme, ik heb wat gemist :(

ik had een zwaar weekend waarin het woord 'werk' veel te centraal stond

VOLGENDE KEER BEN IK ER ZEKER BIJ!

new location? Hasselt? Leuven? Allee, hoe zit da met die organisatie ;)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium