|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
de dronken mensen wakker maken |
Sliep ik lang? :D
| quote: | | Met special guest appearance van Jack die zich tijdens de break rot amuseerde met de effecten op de mixer! |
ik heb er nog complimenten op gekregen :p
| quote: | Originally posted by CygnusX
Een dikke pluim voor de organisatie (Jasper, Cresto, Zehra, ...) |
*Hoest*
Anyway, zeer goeie feest :)
Voor mij was de beste track van de avond meteen ook de eerste: Way Out West - Killa :crazy:
De muziek was goed, het eten was lekker en het zwembad was niet te koud :p
Ik heb mij als LJ van dienst vrij goed geamuseerd ook, al was het niet zo leuk dat ik altijd op de grond moest gaan zitten om alles te regelen :toothless |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Ik heb mij als LJ van dienst vrij goed geamuseerd ook, al was het niet zo leuk dat ik altijd op de grond moest gaan zitten om alles te regelen :toothless |
bwah, zo moest je niet op je voeten lopen en had je geen last van die blaren :p
licht was erg goed trouwens, vooral tijdens de set van Xcape. |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by TOR
bwah, zo moest je niet op je voeten lopen en had je geen last van die blaren :p |
Het zijn niet echt blaren, er zijn gewoon een paar laagjes vel af (pijnlijk) |
|
|
| xcape |
Zo weer wakker. Het was inderdaad een geweldig feesje gisteren. Ik arriveerde pas redelijk laat wegens een vertraging van de trein en een buschauffeur die het leuk vond mij bij de sporthal van appels te droppen. Het geluid en de belichting waren perfect in orde en er heerste een geweldige sfeer. Ik heb kunnen kennis maken met verschillende mensen die ik al zoveel keer op het forum ben tegengekomen.
De muziek was zoals verwacht de ganse avond geweldig. Jasper begon met een heel proggy setje een geweldige opwarmer, daarna dreef xilver systematisch het tempo een op en zorgde voor de eerste uplifting momenten van de avond. Na hem nam freezel het over en gingen we weer richting progressive. Hij draaide echt een top setje ,perfect gemixed.(dreamer :eyes: ) Na hem was ei aan de beurt die het werk van freezel lekker verder het hoogte punt van zijn set was zonder twijfel portishead. Daarna was het mijn beurt. Ik moet zeggen dat het wel lekker ging. De installatie was top. Ik had nog nooit met de pioneer gedraaid maar ondervond geen moeilijkheden. Het deede mij veel plezier iedereen los te zien gaan op mijn eigen nummer , dat had ik echt niet verwacht. ik werd opgevolgd door pooley hij had idd een beetje problemen met het mixen in het begin maar dat kan altijd gebeuren als je live moet draaien het is heel anders als thuis en je hoort veel minder details. Na pooley was er het back to back setje waarna dj cresto netjes afsloot. Tijd op huiswaarts te gaan Dit viel niet echt mee we misten achtereenvolgens in dendermonde en antwerpen de trein. Toen heeft zehra ons maar in hasselt gedropt waar er pas om 10 uur een bus kwam:whip: . Het was dus reeds middag eer we thuis waren. Ik zou iedereen die heeft geholpen met de organisatie van dit feestje willen bedanken goed dat er van deze initiatieven genomen worden. op naar de volgende party.
Ook nog ff de trackist van mijn setje
audioholics-the external key
Salt Tank- Eugina (Michael Woods Remix)
Airwave (Ft. The Pedestrian)- Seattle Calling
draft to design -affection over reason(basic draft)
cassa and xcape -beyond the horizon
ATN -miss a day
mono-rise
Major League - Wonder where you are (transa rmx)
gtr -reason to believe (gareth emery rmx)
katana -in silence
Electric movement -intruder
signum -push trough |
|
|
| Gladius |
| quote: | Op dergelijke feestjes primeert de muziek, want uiteindelijk is het het krachtige medium dat ons bijeenbrengt. Uiteraard werd er dan ook eens regelmatig nagevraagd achter een bepaald Track ID dat men daar liet ontploffen & het is super mensen tegen te komen die ook zo houden van die muziek, die er mee in opgaan. Die ook rechtveren op dezelfde tunes en meteen bij de eerste klanken bepaalde tracks herkennen. Iets wat een aangename warme lach op ieders gezicht teweeg bracht.
|
een perfecte, haast lyrische omschrijving van wat trance & parties betekent voor de meesten onder ons. schitterend !
Ik vond het echt een zalige avond!
Om te beginnen weer paar leuke nieuwe mensen leren kennen, maar dat was wel weer te verwachten natuurlijk.
De voetbal vond ik zeer plezant, heb mooie combinaties op de mat gezien. Het is natuurlijk zeer intensief, en ook mede door het feit dat we weinig vervangers hadden zaten we er al vrij snel door in de 2de helft.
Daarna den bbq, was errug gezellig kom, even met elkaars dialecten lachen moet kunnen ;). Het eten zelf was jummie, complimenten aan de chef! (jasper vooral). Don't blame me ivm die groenten btw, ik heb heel den avond nog komkommers liggen eten =). Er kon zelfs nóg meer over zijn, ware het niet dat emma besloot om een deel van de sla op de grond te smijten (en het daarna onder oog van de caféhouder het zelf mocht opkeren :D ).
Ik heb echt genoten van ieder z'n set, zelfs de eerder progressive getinte sets kon ik met momenten pruimen. Dr.Oetker heeft mij erg verrast, leuke set met vanalles dooreen. De set van xcape vond ik zo genieten, uplifting ŕ volonté, woeeew! Ik zat echt te wachten op het anthem (dan nog liefst de icone remix), gelukkig kregen we hem op het einde te horen. Echt 1 vd de meest uplifting platen die er zijn imo.
Zalige party, zéker nog eens overdoen (Benny hoe groot is die garage bij u :) ).
Nog enkele opmerkingen/bedenkingen:
- kan amper fatsoenlijk stappen, heb bij die voetbal mennen enkel bezeerd. Toch heel den avond ervoor gegaan, het gevolg nemen we er dan maar al te graag bij.
- must have dien eerste track van Ruben, wow, falling in love with breakbeats! :eyes: :crazy:
- het record 'om ter langste in de laser kijken' staat met 3,001 seconden om m'n naam! AUCH!
- vriend van Anja moet wel enorm veel om haar geven, zo heel den avond langs de kant zitten, respect! =)
- ben heeel blij dat die kale kerel met z'n zattemansklap niet bij mij is komen hangen =>. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|