return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 
BETA Party Reviews

JediD4M
quote:
Eiergooie wrote =

JediD4M, schitterend verslag (Y)

Khad alleen geen idee wie je bent, maar ben inmiddels ingelicht :)

Thx, zo reviewkes schrijven is een beke een hobby van me.

Geeft niet, ik heb me goe geamuseerd & enorm genoten van de muziek + ik werd er snel & warm ontvangen door andere Beta's!

Jullie zijn echt wel een leuke bende en fijne mensen bij elkaar!

Keep it like that!
Oester
vond het spijtig nie te kunnen komen maar zoals hier gelezen zal het wel nog eens voor herhaling vatbaar zijn zeker :-)
TOR
^ Jasper heeft er iig duidelijk alweer zin in :p
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by TOR
^ Jasper heeft er iig duidelijk alweer zin in :p

En waarom niet? Ik had zaterdagmorgen een beetje mijn twijfels over de goede afloop vanwege de vele afzeggingen enzo, maar uiteindelijk is het echt super geworden! Beta's zijn echt de beste party-people die je je kunt wensen! ;) :)

En het was volgens mij ook geweldig voor de sfeer onderling, dus zeker voor herhaling vatbaar! En qua organisatie viel het uiteindelijk allemaal nog heel goed mee, dus dat gaat ons ook al niet tegenhouden. Alleen is goed zien dat de volgende editie beter past voor de andere Beta's qua datum en locatie....
TOR
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
En waarom niet? Ik had zaterdagmorgen een beetje mijn twijfels over de goede afloop vanwege de vele afzeggingen enzo, maar uiteindelijk is het echt super geworden! Beta's zijn echt de beste party-people die je je kunt wensen! ;) :)

je hebt volkomen gelijk, hoor.. denk dat iedereen er alweer zin in heeft.

mijn complimenten nog voor het licht en het geluid, ik was echt onder de indruk!

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium