return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 
BETA Party Reviews

Gorik
Misschien een idee'tje voor de moderator van de site van de party zelf, om daar alle links te verzamelen zodat de mensen die een beetje nostalgisch worden daar nog eens een kijkje kunnen nemen en zo niet bij dit topic telkens moeten gaan zoeken waar de link staat enzo...;)

Inderdaad, allemaal een bende toeristen met jullie kodakskes, ma soit, ge komt maar 1keer in uw leven in Oudegem é :D ;)

De organisators hebben Oudegem op de kaart gezet, woehoe, wie had dat gedacht dat oudegem nu zelf tot in limberg en Nederland ging bekend zijn :D

ivm die foto waar alle aanwezige beta's opstaan, Niet alle aanwezige beta's staan er op :confused:
Zehra
leuke pix, emma... was echt lachen! nu hebben we echt VEEEEEEL fotos! :)

quote:
Originally posted by Gorik
Misschien een idee'tje voor de moderator van de site van de party zelf, om daar alle links te verzamelen zodat de mensen die een beetje nostalgisch worden daar nog eens een kijkje kunnen nemen en zo niet bij dit topic telkens moeten gaan zoeken waar de link staat enzo...;)

kweet niet of de site nog gaat blijven bestaan of niet... daar beslist ei over... ei?! what do you say?! :) we kunnen natuurlijk hier in de 'forum regels en handige links'-thread de linkjes naar de fotos zetten :) maar daar beslist cygnus over... cygnus?! what do you say?!

quote:
Originally posted by Gorik
ivm die foto waar alle aanwezige beta's opstaan, Niet alle aanwezige beta's staan er op :confused:

spijtig... :nervous: volgende keer dan maar?
CygnusX
quote:
Originally posted by Zehra
we kunnen natuurlijk hier in de 'forum regels en handige links'-thread de linkjes naar de fotos zetten :) maar daar beslist cygnus over... cygnus?! what do you say?!

I say : Oké, goed idee. Ik zal er nu direct werk van maken.
Kaidreas
euh... very mooie foto's alleen... damn wie neemt er nu een close-up van men kont. :D
Zehra
quote:
Originally posted by Kaidreas
euh... very mooie foto's alleen... damn wie neemt er nu een close-up van men kont. :D

ik! :D lekker kontje, moet ik wel zeggen! :toothless

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium