return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 4 
Vad kan det kosta?

reveal
quote:
Originally posted by Gaby
Svenska Djs kan ta runt 50.000 SEK så det är inte omöjligt att topdjs tar 250.000 SEK!!

vilken svensk dj tjänar så mkt? tycker att man iaf borde ha hört talas om honom/henne... och jag vet inte om många svenska djs...
x-dream
quote:
Originally posted by reveal

vilken svensk dj tjänar så mkt? tycker att man iaf borde ha hört talas om honom/henne... och jag vet inte om många svenska djs...

Det är ju sant....Någon som vet någon svensk dj som tjänar så mycket som 50000 på en spelning......
mindshooter
quote:
Originally posted by x-dream

Det är ju sant....Någon som vet någon svensk dj som tjänar så mycket som 50000 på en spelning......

Kan tänka mig att typ Sebastian fockt den där snubben från nrj får det....han spelar deras jävla xtravadance på olika klubbar i landet hela tiden...bara en chansning dock......
x-dream
quote:
Originally posted by mindshooter

Kan tänka mig att typ Sebastian fockt den där snubben från nrj får det....han spelar deras jävla xtravadance på olika klubbar i landet hela tiden...bara en chansning dock......

Tror du verkligen att han kan ta så mycket....Det undrar jag om han gör....
NordLight
quote:
Originally posted by mindshooter

Det stämmer.....jag vet också¨att dom frå pengar fastän dom inte kommer.....helt sjukt :conf:

Det kan väl ändå inte stämma!? Det varkar vara en skumt att få betalt utan att göra något.... låter som Baren förresten :D

Var har du hört det?

NordLight

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden