return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 
Dj Lex
Ik heb gister alleen ff in het Holland forum gepost omdat ik met school bezig was. En dat heeft niets met me posts te maken. Anders zou ik nu toch ook niet meer hoeven posten??? Dat systeenm gaat toch weg. Dus dat slaat weer nergens op. En New Wave sorry dat jij je ergert aan mij, maar ik erger me weer aan jou posts, omdat je toch meestal alleen maar aan het schelden bent.
New Wave
tjsssheee, jij leest inderdaad alleen die post waar ik in scheld.........aangezien die alleen naar jouw gericht zijn.....
TimeportE
OEI OEI.. we zijn weer aan het flamen.. jongens relax (heej, ben ik weer de vredestichter :):)) weet je wat je zou moeten doen met al die agressie? pak een kussen of ontvoer een leraar van school ofzo en laat die eens kennsi maken met die woede, werkt altijd (tenminste dat is me verteld).. Oh ja, ik vind het eigenlijk wel jammer dat de count weg gaat, nu kan ik nie meer mijn TA naam halen.. Damn, :D:D
Miss Proximus
Is dat al zeker dan? Ik ben benieuwd wat voor status jij had bedacht :) Vertel..vertel...;)
TimeportE
quote:
Originally posted by Miss Proximus
Is dat al zeker dan? Ik ben benieuwd wat voor status jij had bedacht :) Vertel..vertel...;)

Nou het had nog wel een tijdje geduurd.. maar ja over die naam. tja tja.. ik had iets in gedachten, nog niets concreets (did i just say that?) ofzo.. had iets natuurlijk met mijn nick te maken.. voor de rest.. het is niet for you're maar for mine eyes only .. :D:D
JAJA.. TimeportE is vandaag op dreef, hehe :)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland