return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 
TranceFool
He chill New Wave, Lex stelt gewoon een vraagie aan de mods. Gewoon niet op reageren als je je eraan ergert :)
Henkie_henk
New_wave :) tis bijna weekend.. rustig maar
Dj Lex
quote:
Originally posted by New Wave
WAT DE NEUK maakt het uit of je teller blijft hangen...shhhhhhhhhooooooohjeyyyyyy, flikker toch op man........................sjongesjonge, inderdaad, als je zo'n tread aanmaakt kom je inderdaad wel aan je posts.........sooodeju zeg.............
Voor deze kut tread had der makkelik een INTERRESANTE tread gestaan......niet waar het gaat om "hey, mijn flikkerig tellertje staat stil"......WAT KAN JOUW DAT NOU INTERRESEREN!!!!!!!.....kleuter..............

Doei :cool:

Hey peutertje als je nou had gelezen, dan had je gezien dat ik alleen wilde weten waarom het zo was. En jij komt alleen met dit soort posts op je aantal, dus daar hoef je ook niet zo trots op te zijn. Ik vind jou echt zo'n kut asociaaltje uit een achterbuurt. En eigenlijk wilde ik het helemaal niet zeggen, maar ik erger me aan jou en jij aan mij, dus je ken het tering genieten!
New Wave
wow, jij bent echt dom, gelukkig ken jij mij niet......
Als je het wilde weten stuur dan een PM naar Blik of Henkie, of welke gast dan ook......maar om er een tread over te starten slaat nergens op, kijk, een vraag over een nummer of liveset of een vraag waar iedereen wat aan heeft.....das logisch dat je daar een tread van maakt, maar dit............"owh, mijn teller blijft staan", next. "owh hij doet het al weer", next "owh jongens hij doet het weer niet", next "owh, maar hij telt nu wel in 1 keer vooruit"............Maarja, misschien zal ik inderdaad mijn bek maar eens moeten houden, misschien dat het dan nog gezellig wordt.....
Engoh, misschien lees jij de dingen inderdaad niet als je een post schrijft.......dan kun je zien dat ik me weinig erger aan de mensen hier maar als er 1 zit te miereneuken over zijn tellertje......kan je inderdaad deze reactie van mij verwachten......sukkel....

DE GROETEN!
Miss Proximus
quote:
Originally posted by Dj Lex

Hey peutertje als je nou had gelezen, dan had je gezien dat ik alleen wilde weten waarom het zo was. En jij komt alleen met dit soort posts op je aantal, dus daar hoef je ook niet zo trots op te zijn. Ik vind jou echt zo'n kut asociaaltje uit een achterbuurt. En eigenlijk wilde ik het helemaal niet zeggen, maar ik erger me aan jou en jij aan mij, dus je ken het tering genieten!

ok....ik zou niet meer zoveel flamen, maar om mijn maatje nou een achterbuurt typje te noemen....TJA!!!! dat vind ik nou weer minder.
ik vind dat hij wel gelijk heeft want waarom start je hier in hemelsnaam een thread over!!!! en is dat nou ook de reden dat je niet meer zoveel post in de chill? omdat je geen posts meer krijgt? en wat doe je dan als je postcount helemaal weg is? oei!!!! das eng!:stongue: stel je eens voor:rolleyes: :stongue:

wat zou het forum een stuk gezelliger worden lmao.....j/k dus hè? idiootjes die dat niet snappen:o

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland