return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 
magrec
Hebben jullie dan ook zo'n geel papiertje (vrij klein)
met de 7 wijze w's ofzo.....

Die moeten wij voor pgo/po gebruiken..tenminste vorig jaar...

hehe vorig jaar:
elk blok (6 weken) 1 toets met multipel gok vraagjes (90 stuks in totaal)

Gaan ze ook nog dezelfde vragen stellen die in boeken en in proeftoetsen staan..hmm bij die vraag hoort A :D :D :D
Dj Lex
quote:
Originally posted by Blik
waaaaaaaat:eyes: :eyes: tellen de posts van de chill-out nie meer mee

**ignores chill-out room**

:D

haha lol. Nee ik post gewoon wat ik leuk vindt.

En henkie wat gaat er gebeuren dan met dat nieuwe systeem? Mag ik dan ook een moderaotr zijn, ben hier best vaak aanwezig!

:D:D:D:D
Henkie_henk
quote:
Originally posted by TranceFool

Hoe willen ze dit gaan bijhouden dan???

Nou als je eg veel doet voor ta.. zoals coup.. wicked red neo.. weekveel :) glanis snuggle..

Dan valt dat uiteraard meteen op.. en dan krijg je ook de waardering :)

Ook als iemand.. een request doet.. of vraag.. degene die dan antwoord geejfe kunne stars krijge..

En sommige mods leze alles.. dus t word wel gezien :p

Maarja daar zijn we nog nie over uit.. k zal swampie nog wel ff contacte..

Zodra de mods enzow er over uit zijn.. dan horen julie het.. en lex.. we zulle er naar kijken :) toch blikkie :D

------------------------

PGO... Suckt zwaaar!! nie normaal... uit een stukkie text moet je dan de probleemstelling maken en bedenken wat je daarbij moet uitzoeken om het antwoord te krijgen op de hoofdvraag.

T suckt zooo zwaar.. geef mij maar gewone colleges..

PPO.. hebbe julie dat ook?? persoonlijke professionele ontwikkeling.. nog zoiets wat verplicht is.. moet je je sterke en zwakke punten vertelle enzow.. en je zieltje blootgooien.. eg dikke lachen.. mag je vaak ook zegge wat je aan andre mensen slecht vind.. prachtig.. :)

ik gaat fitnessen :)

Mzzl
Blik
quote:
Originally posted by Henkie_henk

en lex.. we zulle er naar kijken :) toch blikkie :D

tuurlijk :rolleyes: voor onze Lex altijd toch :p
New Wave
WAT DE NEUK maakt het uit of je teller blijft hangen...shhhhhhhhhooooooohjeyyyyyy, flikker toch op man........................sjongesjonge, inderdaad, als je zo'n tread aanmaakt kom je inderdaad wel aan je posts.........sooodeju zeg.............
Voor deze kut tread had der makkelik een INTERRESANTE tread gestaan......niet waar het gaat om "hey, mijn flikkerig tellertje staat stil"......WAT KAN JOUW DAT NOU INTERRESEREN!!!!!!!.....kleuter..............

Doei :cool:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland