|
|
| Feant |
| quote: | Originally posted by mindshooter
The final battle between Moderator och Useless registred member :p
|
heheh stämmer nog, jag kanske inte har bidragit så mycket här :) :)
Om vi kan komma överens med ett ställe med bra Othello mögligheter så är jag redo för dig :) |
|
|
| fruktsoppa |
Detta mina vänner, är en utmaning till feting battle mellan DJÄVULEN och GUD, mellan ONT o GOTT, mellan FIL o MJÖLK!
Vart kommer detta leda till?!?!
ps. Kenny, din mama är allt du säger gånger 3 gånger x gånger stjärnstopp!
BLUCKHA IN YOUR FACE!!! |
|
|
| [A|ienFactory] |
| Själv gör jag inget, men jag kollar mycket på fotboll. |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Feant
heheh stämmer nog, jag kanske inte har bidragit så mycket här :) :)
Om vi kan komma överens med ett ställe med bra Othello mögligheter så är jag redo för dig :) |
Hehe jag menade inte att du var useless på det sättet.. :) var bara ett skämt.....Mer att visa på att jag bestämmer här så kom inte o kom :p :p
Kan man kanske spela det online på nåt sätt? Kanske kan bli ett framtida projekt när jag gått ut programeringskursen A och B i gymnasiet! |
|
|
| Feant |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Hehe jag menade inte att du var useless på det sättet.. :) var bara ett skämt.....Mer att visa på att jag bestämmer här så kom inte o kom :p :p
Kan man kanske spela det online på nåt sätt? Kanske kan bli ett framtida projekt när jag gått ut programeringskursen A och B i gymnasiet! |
Heheh vet faktiskt inte om man kan speal othello online, jag tror att othello är fortfarande en ganska outnyttjad "marknad" inom spel industrin så att säga. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|