return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 
sporter?

Feant
quote:
Originally posted by mindshooter

The final battle between Moderator och Useless registred member :p

heheh stämmer nog, jag kanske inte har bidragit så mycket här :) :)

Om vi kan komma överens med ett ställe med bra Othello mögligheter så är jag redo för dig :)
fruktsoppa
Detta mina vänner, är en utmaning till feting battle mellan DJÄVULEN och GUD, mellan ONT o GOTT, mellan FIL o MJÖLK!

Vart kommer detta leda till?!?!

ps. Kenny, din mama är allt du säger gånger 3 gånger x gånger stjärnstopp!

BLUCKHA IN YOUR FACE!!!
[A|ienFactory]
Själv gör jag inget, men jag kollar mycket på fotboll.
mindshooter
quote:
Originally posted by Feant

heheh stämmer nog, jag kanske inte har bidragit så mycket här :) :)

Om vi kan komma överens med ett ställe med bra Othello mögligheter så är jag redo för dig :)

Hehe jag menade inte att du var useless på det sättet.. :) var bara ett skämt.....Mer att visa på att jag bestämmer här så kom inte o kom :p :p
Kan man kanske spela det online på nåt sätt? Kanske kan bli ett framtida projekt när jag gått ut programeringskursen A och B i gymnasiet!
Feant
quote:
Originally posted by mindshooter

Hehe jag menade inte att du var useless på det sättet.. :) var bara ett skämt.....Mer att visa på att jag bestämmer här så kom inte o kom :p :p
Kan man kanske spela det online på nåt sätt? Kanske kan bli ett framtida projekt när jag gått ut programeringskursen A och B i gymnasiet!

Heheh vet faktiskt inte om man kan speal othello online, jag tror att othello är fortfarande en ganska outnyttjad "marknad" inom spel industrin så att säga.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden