|
|
| TranceSeeker |
Iemand hier naartoe geweest??
Hoge verwachtingen had ik om de meester himself aan het werk te zien.
Om 11 uur gingen de deuren van de vooruit open, we stonden al aan te schuiven van half 11 om zeker binnen te geraken, eens binnen was ik toch opgelucht, want vol was vol...
Rechtstreeks naar de main room, dewelke er zeel sfeervol uitzag, fijne dansvloer met een verhoogt podium waar de dj stond, je kon hem van overal zien draaien, voor hem was een scherm met rechthoekjes die oplichtten, zoals bij 10 jaar fuse.
Achter de dj was een groot projectiescherm waarop bewegende effecten op waren te zien.
Toen we aankwam nestelden we ons gezellig op het balkon, van waaruit we een heel mooi uitzicht hadden op de hele zaal, het volk was al aan het dansen na een kwartierke ofzo op de fijne beats van Fabrice Lig, die een zeer sterke opwarmingsset draaide, hij dreunde al lekker door naar het einde toe (toen begon ik wakker te worden want ik was redelijk moe na een morgenpost gedraaid te hebben :p) En toen om 2 uur het moment awar iedereen op wachtte, Laurent Garnier behind the decks, ik had gedacht dat hij rustig zou beginnen met wat chilly en soulfull housenummers zoals we hem het beste kennen, maar hij borduurde met een monsterplaatje voort op het afgeleverde werk van Fabrice Lig,
laurent garnier - dangerous drive was zijn openingsplaat, en wat voor eentje, geezes de zaal ontplofte al bij de eerste plaat, ongelofelijke sfeer, iedereen schreeuwde en danste gelijk gekken, wat een sfeer wat een sfeer, zelden meegemaakt, hij draaide de volgende 2 uur zeer stevige techno, acid, weinig house, steeds weer een rustiger nummer waarop hij telkens een bijzonder harde techno climax toverde, zalig zalig, het geluid was wat minder in de vooruit, stond iµook wat hard (denk dat Laurent de main volume knop wat te hoog had gedraaid) maar dat droeg bij toch zeer veel climaxes, hij liet alles wat door elkaar brijen en dat maakte het volk wel enorm gek, daarna spinde hij wat breakbeat met oa the prodigy etc... toen ben ik wat gaan rusten want was ondertussen oververhit geraakt.
Om 5 uur ben ik da weggegaan om de eerste bus (6uur) terug te nemen, en met een bijzonder sterke voldoening in men nest gekropen bij men tante die in gent woont...
Dit is een avond die ik nooit zal vergeten, echt een monsterachtige set van de king of the decks, je weet me te vinden als hij volgende keer weer naar Belgie komt! |
|
|
| Wildfir3 |
| Ik ga morgenavond mogelijk naar Dave Clarke... zal wat van de stemming/blok afhangne |
|
|
| Bertn |
| zeker doen, dave clarke is meesterlijk |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Wildfir3
Ik ga morgenavond mogelijk naar Dave Clarke... zal wat van de stemming/blok afhangne |
ik wil wel gaan, maar moet wel met wat mensen rekening houden. Alleen ga ik ook niet gaan. Maar in ieder geval morgenavond zit ik in Gent. |
|
|
| Pumaz |
Laurent Garnier heb ik vorige week in Tossa De Mar gezien op 'Isle of mtv' en hij was toen schitterend :)
Ik kende slechts een paar tracks maar geen enkele plaat lag mij niet :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|