return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 
De crossfader

Real
Jeet :p

Wie van jullie gebruikt de crossfader tijdens het mixen? Ik heb gemerkt dat weinig Trance-DJ's die gebruiken, maar enkel gebruik maken van de channel faders.

Ik heb de indruk dat het makkelijker werken is met de crossfader, ik bedoel, dat ding staat voor een reden op een mixer he :D

Uw mening? :)
Freezel
DJ's die scratchen in hun set of andere effecten willen toevoegen (Dave Clarke etc) gebruiken voor zover ik weet alleen de crossfader. Ik gebruik hem zelf nooit, geef de voorkeur aan de channelfaders, omdat ik het volume per kanaal hier makkelijker mee kan beinvloeden.
djcresto
door de beperking van mijn materiaal (pioneer rmx9) moet ik altijd de crossfader gebruiken.
Wildfir3
Soms, als ik eens in een creatieve bui ben met mijn techno plaatjes
Jasperovitsj
Ik gebruik hem nooit, hoewel ik dit jaar wel van plan ben om scratch-lessen te nemen, en daar gebruik je niets anders...
Maar voor trance/progressive gebruik ik ook alleen maar de channel faders, omdat je dan veel preciezer kan mixen, en ook veel beter gebruik kan maken van de toonregeling...

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium