|
|
| CygnusX |
Het is zover, ze zijn gearriveerd.
Ik ga een aantal tshirts uitdelen op de Beta-party en de rest verstuur ik via de post. De volgende mensen krijgen hun t-shirt(s) op de Beta-party :
- Jasperovitsj
- Zehra
- Nyah
- Gladius
- TOR
- djcresto
- Eagle´
- Buoyant
- Pooley
- Pumaz
- eieregooie
- Kaidreas
De rest krijgen hun t-shirt via de post :
- NightRavah
- Tiger777
- Meltoz
- Belgian Bonzai
- Svinuske
- DeSpErAtOs-X
- FredNova
- Myst3ria
- Pumpkin2000
- FUSyke
- Dark Apostle
- Cyberia
- Nabistai
Sta je liever bij een ander groepje, laat dan hier of via pm maar iets weten.
De t-shirts zelf zien er vrij goed uit, ik ben tevreden. De fade is wel niet goed gelukt. Het zijn gewoon rode letters met daarin witte letters, geen zachte overgang dus. Dit komt omdat het aangeleverde formaat niet EPS was en dit fantsoenlijk in EPS maken zou heel moeilijk of zelfs onmogelijk geweest zijn. Ronny zei me dat het met de grootte van de rasters had te maken en dat de letters van 'BETA' te klein te waren om dit mooi te maken. Voor de rest ziet het er allemaal goed uit. Straks post ik hier misschien wat foto's, als Jennifer effe model wil spelen. Zij heeft ne goeie digitale camera, ik heb alleen maar ne slechte webcam : link
Qua kosten ziet het er voorlopig ook goed uit. Ik schat dat we zelfs 40 à 50€ gaan overhouden. Dit komt doordat een aantal mensen hun tshirt op de Beta-party krijgen, waardoor er geen verzendingskosten betaald moeten worden. Hoe meer mensen het daar dus krijgen, hoe meer we overhouden.
Waar zien jullie de overschot van het geld het liefst naar toe gaan?
Hier zijn al een paar mogelijkheden, maar andere suggesties zijn natuurlijk altijd welkom :
- de Betaparty van volgende week
- de volgende Limburgse meeting (bowlen/poolen/...)
- de volgende meeting op een groot feest (AiB Outdoor waarschijnlijk)
- donatie aan Swamper
Ik kan niet kiezen tussen Limburg-meeting en Swamper. Zonder Swamper hadden we dit forum nooit gehad en een pot op de Limburg-meeting is heel handig en kan nog meer mensen overtuigen om te komen. De Betaparty heeft al een ruim budget, maar moest er iets mislopen, dan kunnen zij dit geld altijd gebruiken. Wat denken jullie? Als er geen eensgezindheid is, dan kunnen we nog altijd een poll maken. |
|
|
| Gladius |
dju seg komen al die van den 2de groep niet naar de BETA party? =<
Dat geld zou ik gerust aan Swamper willen geven hoor.
allé hup jennifer, op de foto gij! =) |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Hier zijn al een paar mogelijkheden, maar andere suggesties zijn natuurlijk altijd welkom :
- de Betaparty van volgende week
|
Benny, zoals je weet is er nie echt veel respons geweest op de beta-party... Ik heb een ruwe schatting gemaakt en we dekken de kosten echt nipt met de huidige inschrijvingen. We zouden dus wel in problemen geraken moesten er mensen afzeggen of nie kunnen komen... dus ik stel voor dat je het aan de beta-party geeft als reserve. We zullen dan het geld alleen gebruiken als het echt nodig is en als we het niet gebruiken... doen we er iets anders mee... (en nee kga er geen plaatjes mee kopen :p) bvb doneren aan swamper :) the big boss...
what do you all think? |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by CygnusX
de Betaparty van volgende week
de volgende Limburgse meeting (bowlen/poolen/...)
de volgende meeting op een groot feest (AiB Outdoor waarschijnlijk)
donatie aan Swamper
|
Wat ik ervan vind, en please do not shoot me :p
Betaparty van volgende week vind ik toch wel de beste besteding.
Dit is eerst ook gezegd geweest, d8 ik.
Het geld besteden aan een Limburgse meeting, is wel fijn voor de Limburgers, maar ergens ni eerlijk...
Volgende meeting op een groot feest? Waarom zouden we dat doen? De eerstvolgende meeting is de bbq+party. Ik zie niet in waarom AiB voorrang zou krijgen.
Donatie aan Swamper? You gotta be kidding me :eek:
Dat vind ik ronduit belachelijk, i'm sorry.
t Klopt wel dat we t forum aan hem te danken hebben, maar hem daarvoor 50 euro geven, komaan seg...
Btw, ik denk dat wij die 50 euro wel harder kunnen gebruiken voor de party zoals zehra al aanhaalde. |
|
|
| Belgian Bonzai |
Zend maar op :D Kan niet wachten, ziet er goed uit op diene foto (behalve, dat ziet er verdacht... oranje (!) uit). Party haal ik niet wegens *zie examen-topic* :(
Merci voor al de moeite, hé.
Wat betreft het overschot van het geld, gebruik dat maar voor de party, drink er maar een goeie op. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|