return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 
De T-shirts zijn klaar!

Kaidreas
quote:
Originally posted by Nyah
Wat ik ervan vind, en please do not shoot me :p

Betaparty van volgende week vind ik toch wel de beste besteding.
Dit is eerst ook gezegd geweest, d8 ik.

Het geld besteden aan een Limburgse meeting, is wel fijn voor de Limburgers, maar ergens ni eerlijk...

Volgende meeting op een groot feest? Waarom zouden we dat doen? De eerstvolgende meeting is de bbq+party. Ik zie niet in waarom AiB voorrang zou krijgen.

Donatie aan Swamper? You gotta be kidding me :eek:
Dat vind ik ronduit belachelijk, i'm sorry.
t Klopt wel dat we t forum aan hem te danken hebben, maar hem daarvoor 50 euro geven, komaan seg...
Btw, ik denk dat wij die 50 euro wel harder kunnen gebruiken voor de party zoals zehra al aanhaalde.

^she has got a good point.
Jasperovitsj
Eindelijk zijn ze er, merci Benny en Hendrik en de rest voor alle moeite die jullie erin hebben gestoken! :)

En het geld zou ik persoonlijk ook gebruiken als resevere voor de party, desnoods voor een rondje ofzo als we het toch niet nodig zouden hebben...
SilentEagle
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Eindelijk zijn ze er, merci Benny en Hendrik en de rest voor alle moeite die jullie erin hebben gestoken! :)

En het geld zou ik persoonlijk ook gebruiken als resevere voor de party, desnoods voor een rondje ofzo als we het toch niet nodig zouden hebben...

Gij ging toch sowieso drie rondjes geven hadde gezegd? :conf: :p
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by SilentEagle
Gij ging toch sowieso drie rondjes geven hadde gezegd? :conf: :p

3 rondjes KRIJGEN...;) :p
FredNova
Ik ben net terug van vakantie... en geen pakje gevonden... blijkbaar nog ni verstuurd :toothless

Wanneer worden ze verzonden?

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium