|
|
| Tall21 |
Op een van mijn vele en lange zoektochten op het net kwam ik deze site tegen: home.hetnet.nl/~dancemania/disco.html
Misschien leuk om eens een kijkje te nemen. Geen mp3's, maar wel een hoop info over DJ's, nummers en remixen. Veel plezier!!
Tall21 |
|
|
| NILA.NL |
| Is idd een mooie site met superveel info over dj's!!! Bij de weg, hij is van dezelfde maker als www.ferry-corsten.com (tenminste als ik het goed heb...), ook een goeie informatieve site! |
|
|
| Dj Lex |
| Zo idd. Een goede site. Een beetje een korte samne=nvatting ofzo in wat voor formaties ze allemaal zitten. Maar als je ziet bij Dj Tiesto bijvoorbeeld is het niet helemaal compleet, maar ja dan staat er ook gelijk een lijst waar je u tegen zegt natuurlijk |
|
|
| Optimus Trance |
Goeie site hoor
Goed werk Tall21! :D:D:D |
|
|
| moogwai |
De dancemania-site is inderdaad super.... het was een van de eerste goede dance sites die ik kende. Ik heb veel geleerd van die site en hem ook geholpen met informatie.
| quote: | Originally posted by NILA.NL
Is idd een mooie site met superveel info over dj's!!! Bij de weg, hij is van dezelfde maker als www.ferry-corsten.com (tenminste als ik het goed heb...), ook een goeie informatieve site! |
Jep.. Twan is ook de webmaster van www.ferry-corsten.com en heeft nu ook in groot deel in handen van www.barthezz.com en binnenkort ook de site van Robert Smit :)
En kijk eens weer hier tussen staat :D
http://members.brabant.chello.nl/~a.../fc/thanks.html
greetz,
Cyril |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|