|
|
| eieregooie |
Hallo!
Zoals zoveel nederlanders moet ik deze zomer met de auto naar t zuiden. Aangezien we een 10 tot 13 urige reis in een stuk door willen maken, is ieder half uurtje voordeel meegenomen. Nou ben ik op de hoogte van de werkzaamheden aan de ring bij Antwerpen, maar volgens de ANWB zijn er meer...
Nou vroeg ik me af, welke werkzaamheden ernstige vertraging opleveren, en welke minder ernstige. M.a.w. wat is volgens jullie de beste route? Als t echt ernstig is allemaal ga ik een stukje door duitsland (niet zo ver als hier aangegeven staat, t kan een stuk korter nl.) of gewoon dwars door Luxemburg (lekker toeristisch ;) )
Ik moet van Rotterdam richting Dijon overigens, en terug misschien meer langs t westen (alhoewel we Parijs willen wermijden). Voor de terugweg lijkt de liefkenshoektunnen de enige optie dus... Maar de heenreis heb ik veel meer opties.
Dus... Wie heeft ervaring met welke werkzaamheden... enlighten me please :) |
|
|
| jp |
| Weleens overwogen 's nachts te rijden? :) |
|
|
| SilentEagle |
| Ben niet op de hoogte van de andere werkzaamheden, maar doe jezelf een plezier en vermijd de Antwerpse ring, zeker in het spitsuur en op zaterdag. :) De Singel lijkt vrij goed te lukken met de tijdelijke bruggen, dus IN de stad geraken is minder lastig, maar op de Ring is het nog vrij vaak file. |
|
|
| pooley |
hey hey das de weg die wij al 20 jaar pakken.
Ik zou Luik en omstreken proberen te vermijden. Via brussel is de gemakkelijkste.
En of er echt zooveeel werken zijn zal ik aan men broer is vragen, die komt zaterdag terug van lloret. |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by jp
Weleens overwogen 's nachts te rijden? :) |
Ja, we gaan waarschijnlijk ook 's nachts. Als het aan mij ligt wel iig... Maar dat houdt in dat we 's avonds misschien al door België rijden als we niet op t end in de drukte willen rijden...
Overigens heb ik nog niet zo heel lang geleden ruim een uur op de A12 stilgestaan midden in de nacht, omdat ze zo nodig een brug over de snelweg moesten plaatsen.
Ik ben benieuwd wat je broer te melden heeft Pooley :) Hoe meer info hoe beter wat mij betreft :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|