return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 
Beta-voetbal!

eieregooie
hmm... ik heb inmiddels 100% zeker vervoer, maar ik kan niet garanderen dat ik er om 18:00 ben... sterker nog, waarschijnlijk niet... Wanneer Freezel nog met mij mee zou moeten rijden, kan ik dus niet garanderen dat hij er om 18:00 is :(

Misschien heeft Freez inmiddels wel zelf vervoer geregeld, dat weet ik momenteel niet...
Freezel
quote:
Originally posted by eieregooie
hmm... ik heb inmiddels 100% zeker vervoer, maar ik kan niet garanderen dat ik er om 18:00 ben... sterker nog, waarschijnlijk niet... Wanneer Freezel nog met mij mee zou moeten rijden, kan ik dus niet garanderen dat hij er om 18:00 is :(

Misschien heeft Freez inmiddels wel zelf vervoer geregeld, dat weet ik momenteel niet...

Als ik met jou mee kan rijden, graag :) Dan laat ik voetbal wel schieten. Vervoer uber alles :p
TOR
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Owja, de vraag achter Bal, keepershandschoenen en tenues geldt nog steeds, iemand? :conf:

zal Benny er al zijn als het voetbal begint?

anders kunnen we de BeTA T-shirts als tenue gebruiken...
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Freezel
Als ik met jou mee kan rijden, graag :) Dan laat ik voetbal wel schieten. Vervoer uber alles :p

Okay, goed dat je het nu al zegt! :)
Ik weet nog wel niet wanneer we precies gaan beginnen met voetballen, maar dat zal eerder 18u30 worden dan 18u stipt denk ik, maar dat moet ik nog checken met Cresto...
Pumaz
Het is onzeker of ik ga kunnen spelen, hopelijk herstel ik een beetje in deze laatste dagen :(

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium