|
|
| eieregooie |
hmm... ik heb inmiddels 100% zeker vervoer, maar ik kan niet garanderen dat ik er om 18:00 ben... sterker nog, waarschijnlijk niet... Wanneer Freezel nog met mij mee zou moeten rijden, kan ik dus niet garanderen dat hij er om 18:00 is :(
Misschien heeft Freez inmiddels wel zelf vervoer geregeld, dat weet ik momenteel niet... |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by eieregooie
hmm... ik heb inmiddels 100% zeker vervoer, maar ik kan niet garanderen dat ik er om 18:00 ben... sterker nog, waarschijnlijk niet... Wanneer Freezel nog met mij mee zou moeten rijden, kan ik dus niet garanderen dat hij er om 18:00 is :(
Misschien heeft Freez inmiddels wel zelf vervoer geregeld, dat weet ik momenteel niet... |
Als ik met jou mee kan rijden, graag :) Dan laat ik voetbal wel schieten. Vervoer uber alles :p |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Owja, de vraag achter Bal, keepershandschoenen en tenues geldt nog steeds, iemand? :conf: |
zal Benny er al zijn als het voetbal begint?
anders kunnen we de BeTA T-shirts als tenue gebruiken... |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Freezel
Als ik met jou mee kan rijden, graag :) Dan laat ik voetbal wel schieten. Vervoer uber alles :p |
Okay, goed dat je het nu al zegt! :)
Ik weet nog wel niet wanneer we precies gaan beginnen met voetballen, maar dat zal eerder 18u30 worden dan 18u stipt denk ik, maar dat moet ik nog checken met Cresto... |
|
|
| Pumaz |
| Het is onzeker of ik ga kunnen spelen, hopelijk herstel ik een beetje in deze laatste dagen :( |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|