|
|
| Kaidreas |
ik ben juist beginnen trainen met een club.
dus van mij moet ge nie veel verwachten, want de trainingen zijn zwaar. |
|
|
| Gladius |
Ik voetbal van m'n 11 jaar, altijd bij dezelfde club gespeeld. Geen al te hoog niveau, maar ik ben dan ook niet al te goed, zit dus wel lekker op m'n plaats :) (= bij de reserven, eerste ploeg ben ik niet (nog) niet goed genoeg voor).
Amai alsek da hier zo lees zal er wel op een hoog niveau gevoetbald worden ! :eyes: |
|
|
| Buoyant |
ik voetbal ook al vanaf zo rap als ze u ergens toelaten bij een clubke, 5 of 6 jaar ofzo. Bij de duivelkes was ik nog een lean mean killing machine, maar das er in de loop van de jaren een beetje vanaf gegaan :D
Nu speel ik bij de reserven, ergens omdak nie echt goe genoeg ben en eigelijk ook geen zin om de eerste ploeg te staan omda de sfeer daar nie echt leuk is en omda ge dan ook te veel moet trainen naar mijn goesting :).
Dus voetbal ervaring zat, tzou mooi zijn als er da dan ook nog es uitkwam :) |
|
|
| Jasperovitsj |
Nog een kleine update:
Wegens het té kleine aantal voetballende Beta's gaat Cresto voor tegenstand zorgen! Dus alle Beta's (en ons geheime Nl-Ta wapen ;) ) samen in een ploeg tegen de rest! ;)
Volgens Cresto zouden ze niet slecht zijn, maar ook niet té goed, dus het zal wel fijn worden!
Owja, de vraag achter Bal, keepershandschoenen en tenues geldt nog steeds, iemand? :conf: |
|
|
| Kaidreas |
| hehe bouyant same here. ik voetbal ook bij de reserven. reserven C dan nog wel. das gewoon voetballen, leut maken en zuipen.. maar we trainen wel samen met de eerste :o crap |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|