|
|
| Eagle` |
| Echt spijtig dat ik zaalvoetbal moet missen :( |
|
|
| Buoyant |
| SCOREUH SCOREUH SCOREUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUH |
|
|
| djcresto |
wie heeft welke ervaring hier op voetbal niveau, dus speelt ge zelf nog en waar? welk niveau, hebt ge vroeger gespeeld, welk niveau etc ;)
Ikzelf heb een jaar of 7 geshot tot men 14-15 ofzo. 6 jaar bij sparta appels (gekend van de huidige Lokeren keeper Griffen De Vroe) en 1 jaar bij kavd dendermonde (gekend door als eerste ploeg 3 jaar na elkaar te zakken, van 3e nat nr 2e prov - ook gekend omdat vorig jaar in de derby tgn oudegem iedereen van de ploeg werd uitgesloten). |
|
|
| Freezel |
Vanaf mijn 6e bij dezelfde club. Begonnen erg laag, maar had toch wel talent en sinds mijn 7e tot 20e bij elk 1e elftal gezeten. In het 1e elftal had ik echt geen trek meer omdat er steeds veel goede spelers weggingen ieder jaar en per jaar mindere spelers terug kwamen.
Sinds 3 jaar hebben we nu een vriendenelftal op de zondag, waarvan we het 7e elftal zijn ;) |
|
|
| TOR |
ervaring: LO lessen op school :haha:
specialiteit: in de goal; de meest onmogelijke ballen redden en de meest simpele binnenlaten. :haha: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|