|
|
| Phrozen |
Tja alla svenskar!
Undrar om ni vet om några mer rave klädes affärer i stockholm förutom Return to saturn och Cum? |
|
|
| Aendy |
| Gröna molnet vid Passagen är en helt oki butik... kanske inte riktigt en sådan butik av det traditionella slaget som du söker. Men damen (som är världens skönaste) är inte främmande vid att sy upp helt tokiga kläder på beställning, framför allt tröjor. Hon är relativt billig oxå i hänseende till att det är special-sydda kläder. Fast jag är inte säker på att hon finns kvar. Var snack ett tag om att hon var på väg bort. |
|
|
| reveal |
| jag kanske är helt borta - men vad utmärker ravekläder? eller sådana kläder som säljs i de butiker du snackat om anden? (den i malmö tex) |
|
|
| Aendy |
| Enligt mig så är "rave-kläder" plagg som är bekväma och lediga att dansa i. Min typ av favoritbyxor sitter endast åt i livet sedan hänger det ganska fritt i övrigt. Däremot har jag svårt för sådana långärmade t-shirts med psykadeliska mönster som många dansare brukar ha på sig. Faen, sålänge det är snyggt och bekvämt (och inte för avslöjande av svettfläckar) så kan jag tänka mig att gå ut och galaja i det. |
|
|
| Phrozen |
| quote: | Originally posted by Aendy
Enligt mig så är "rave-kläder" plagg som är bekväma och lediga att dansa i. Min typ av favoritbyxor sitter endast åt i livet sedan hänger det ganska fritt i övrigt. Däremot har jag svårt för sådana långärmade t-shirts med psykadeliska mönster som många dansare brukar ha på sig. Faen, sålänge det är snyggt och bekvämt (och inte för avslöjande av svettfläckar) så kan jag tänka mig att gå ut och galaja i det. |
Yup, kunde inte ha sagt det bättre |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|