|
Antwerp Is Burning Outdoor - 4 september - Festivalterrein, Antwerpen
|
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by pooley
I need 2 tickets :) |
koop je toch gewoon b-dag trip in antwerpen centraal ? |
|
|
| Vishnu |
Wat een zalig gevoel, aftellen naar dé event van het jaar!! :D
Over enkele uurtjes staan er 6 vrienden aan mn deur met veel vodka en evenveel red bull. :eyespop: Dan is het gewoon nog een kwestie van hier wat vette schijven op te zetten en we zijn volledig opgewarmd... En dan die bus op, moehahaha altijd lachen, er is er altijd wel ene die zijne pis niet kan inhouden en die zit daar dan groen of paars te wezen in een hoekje op de bus, hehehe :p
Dus stormen we traditiegetrouw da sjiek hotel op het Astridplein binnen om de pattaten af te gieten. Echt een aanrader, want de portier doet gewoon voor u de deur open :o
Dan de metro zoeken en de rest van het verhaal zullen de meesten hier ook wel meemaken. Dus, tot dan! :) |
|
|
| pooley |
| Ik kom met de auto Mich |
|
|
| Zehra |
aaargh tis weer zover... amuseert u allemaal, beta's! kga me ook amuseren op de bruiloft, kzou zeggen, kga men ellende wegzuipen mah vrouwen mogen geen alcohol eh :rolleyes: en kben toch zo braaf...
mah goed. have fun allemaal. geef M.I.K.E. een kusje van me. en vergeet nie een keer voor me te springen... :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|
|