|
Antwerp Is Burning Outdoor - 4 september - Festivalterrein, Antwerpen
|
|
|
| JediD4M |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Wacht maar tot je in de buurt van de ring komt :p |
Allé al een paar keer gedaan op het gemakje .. goed opletten met die werken, maar valt best wel mee. |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by pooley
Michael & Michael: 18.51u
Jasper : 19.00u
Rafic : 19.15u
Cresto: 19.18u (onder voorbehoud)
Jack : 19.18u of niet
Kevin: 19.21u
Nyah en co: 19.24u
Ik kom tss 19 en 19.15 (parking #@| :) )
pooley en 1 vriend |
veel kans kom ik ook met de auto met ne kameraad. Dan zoude we eerst auto op linkeroever zetten en dan tram pakken nr den diamant om mee een pittaken te gaan eten.
btw jasper, tussen da spel waar we vorige keer zijn pitta gaan eten en den ugc ligt ook nog een heel goeie pitta bar (pyramide). En ze zijn er vriendelijker ook ;)
Ondertussen zijn er weer een aantal foto's online gezet en het terrein ziet er dus knal hetzelfde uit als vorig jaar. |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by JediD4M
Allé al een paar keer gedaan op het gemakje .. goed opletten met die werken, maar valt best wel mee. |
als ge vanuit richting gent komt via e17 kunt ge dan nog via de autostrade op linkeroever geraken? |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by djcresto
veel kans kom ik ook met de auto met ne kameraad. Dan zoude we eerst auto op linkeroever zetten en dan tram pakken nr den diamant om mee een pittaken te gaan eten.
btw jasper, tussen da spel waar we vorige keer zijn pitta gaan eten en den ugc ligt ook nog een heel goeie pitta bar (pyramide). En ze zijn er vriendelijker ook ;)
|
Laat maar iets weten wanneer jullie arriveren dan! :)
En we kunnen idd misschien is gaan zien bij de Pyramide, want met een groep van 10 man of meer gaat het wss een probleem zijn om in die andere te kunnen zitten zonder mensen weg te jagen! :stongue: |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
zonder mensen weg te jagen! :stongue: |
Details mijn beste, details :cool: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|
|